کد خبر: ۲۷۶۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

آخرین وضعیت هوای تهران و کشور/جدول

طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بتدریج جنوب غرب و شرق کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بتدریج جنوب غرب و شرق کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.
به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 29 آذر ماه 93" اعلام شد که طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بتدریج جنوب غرب و شرق کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا بتدریج در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود و گستره بارش ها به شمال شرق کشور نیز کشیده می شود و اوایل وقت روز دوشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و شدت بارش های امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال خوزستان و روز یکشنبه در دامنه های زاگرس، در استان های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و روز دوشنبه در شمال غرب و سواحل غربی خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز در این روز مواج خواهد بود.

شایان ذکر است، بارش باران و برف در کردستان، کرمانشاه، جنوب آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، لرستان، ارتفاعات غرب اصفهان، ودر شمال خوزستان و ایلام گاهی با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود بنابراین با توجه به پیش بینی بارش برف در مسیرهای کوهستانی مناطق یاد شده، برای تردد در جاده های غرب و جنوب غرب کشور به همراه داشتن تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ در مدت یاد شده توصیه می شود.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد و کرمان با کمینه دمایی 5- درجه و ارومیه با کمینه دمای 3- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 27 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، غبارمحلی بتدریج ابری درپاره ای نقاط بارش باران و فردا، نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر و روز دوشنبه، کمی ابری درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی گاهی نیمه ابری و شهر تهران امروز، نیمه ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 9 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

9

1-

فارس

16

0

آذربایجان غربی

7

3-

قزوین

10

1-

اردبیل

7

1-

قم

9

2

اصفهان

8

3

کردستان

7

1

البرز

8

0

کرمان

17

5-

ایلام

13

3

کرمانشاه

9

5

بوشهر

21

13

کهکیلویه و بویراحمد

14

1

تهران

10

3

گلستان

14

5

چهارمحال و بختیاری

9

5-

گیلان

15

7

خراسان جنوبی

16

1-

لرستان

11

5

خراسان رضوی

14

4

مازندران

14

6

خراسان شمالی

10

1

مرکزی

7

1

خوزستان

17

10

هرمزگان

27

10

زنجان

9

1-

همدان

8

0

سمنان

12

2

یزد

18

3

سیستان و بلوچستان

18

0




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین