کد خبر: ۲۷۶۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰

قتل 4 عضو یک خانواده در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در منزل مسکونی آنها در شهرستان نیشابور کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ سید حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، در این باره گفت: دیروز ساعت 10 و 45 دقیقه با مرکز 110 تماس گرفته شد که بلافاصله همکاران ما در کلانتری 13 به محل حادثه در شهرک اندیشه اعزام شده و با هماهنگی مقام قضایی داخل منزل شده و اجساد غرق در خون را مشاهده کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژه‌ی قتل و اکیپ‌های از دایره مبارزه با جرایم جنایی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه، تحقیقات جنایی آغاز شد.

حسینی با بیان اینکه مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر هشت ساله و پسر 11 ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند. گفت: در بررسی‌های اولیه به علت یافته‌شدن یک یادداشت با مضمون این که مرد خانواده ابتدا اعضای خانواده خود و سپس خود را می‌کشد، این احتمال قوت گرفت که اعضای خانواده توسط خود فرد کشته شده و سپس مرد خانواده خودکشی کرده است.

وی گفت : البته این فقط یک فرضیه است و همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و اجساد اعضای این خانواده پس از انجام اقدامات اولیه به سردخانه منتقل شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.

حسینی در رابطه با اینکه پلیس چطور با توجه به صورت گرفتن این حادثه در منزل از این جنایت با خبر شده گفت: همسایه‌ها از بوی تعفن ناشی از این منزل مشکوک شدند وموضوع را به پلیس اطلاع دادند.

وی همچنین در رابطه با زمان وقوع حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: مرد خانواده روز شنبه در محل کارش حضور داشته اما در رابطه با زمان دقیق و علت حادثه بررسی‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متاسفانه در رابطه با نحوه و علت این جنایت شایعات بی‌پایه و اساس در فضاهای مجازی و اجتماعی پیچیده شده که از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیگیری چنین حوادثی فقط از مبادی رسمی خبر را دنبال کنند در مورد این جنایت نیز هنوز علت دقیق مشخص نشده و بعد از بررسی‌ها به سمع افکار عمومی نیز خواهد رسید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین