کد خبر: ۲۷۶۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

آیین معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ

آیین «معرفی برترین های پژوهش فرهنگی» در سطح این وزارتخانه با حضور وزیر فرهنگ و رئیس پژوهشگاه، محمدرضا جوادی یگانه و صاحبنظران، پژوهشگران و استادان برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بنا بر اعلام ستاد هفته پژوهش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین «معرفی برترین های پژوهش فرهنگی» در سطح این وزارتخانه با حضور وزیر فرهنگ و رئیس پژوهشگاه، محمدرضا جوادی یگانه و صاحبنظران، پژوهشگران و استادان برگزار می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم که روز یکشنبه 7 دی 1393 از ساعت 10 تا 12 در محل پژوهشگاه برگزار خواهد شد از برترین های پژوهش فرهنگی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد. همچنین در این برنامه احمد مسجدجامعی درخصوص پژوهش های فرهنگی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این مراسم از دو نفر پیشکسوت و فعال فرهنگی نیز تقدیر خواهد شد. شایان ذکر است پژوهشگاه برگزاری سیزده دوره پژوهش فرهنگی سال را در کارنامه خود دارد.

شناسایی پژوهش‌های برتر فرهنگی و هنری در موضوعات مختلف فرهنگ و هویت دینی و ملی برای در پیش گرفتن تدابیر لازم به منظور کاربست یافته‌‌های این پژوهش‌ها،‌ زمینه‌سازی برای انجام پژوهش‌های فرهنگی بومی مرتبط با زمینه‌های فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیازهای فرهنگی جامعه،‌ کمک به هدایت و جهت‌گیری فعالیت‌های پژوهشی در راستای مأموریت، راهبردها و اولویت‏های پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زمینه‌سازی برای تجاری‏ سازی دستاوردهای پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر از اهداف برگزاری مراسم «معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی» است.

این مراسم در روز یکشنبه 7 دی 1393 از ساعت 10 تا 12 در محل پژوهشگاه واقع در خیابان ولیعصر پایین تر از میدان ولیعصر خیابان دمشق پلاک 9 برگزار خواهد شد. شرکت در این مراسم برای همه دانشجویان پژوهشگران، علاقه مندان و اصحاب رسانه آزاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین