کد خبر: ۲۷۶۹۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

۴ روز تا پایان نقل و انتقالات مانده؛ پرسپولیس نه مدیرعامل دارد و نه پول

در حالی که ۴ روز تا پایان نقل و انتقالات فوتبال ایران باقی مانده است، هنوز مدیرعامل پرسپولیس معرفی نشده و پولی هم در جیب سرخ‌ها نیست تا بتوانند خریدهای نیم‌فصل را انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که 4 روز تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر زمان باقی مانده اما پرسپولیسی‌ها نه تنها موفق نشدند بازیکنی جذب کنند بلکه آنها حتی مدیرعامل خودشان را هم نمی‌شناسند چراکه حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این باشگاه نزدیک به سه هفته است که در بازداشت به سر می‌برد و کسی از آینده کاری او در باشگاه پرسپولیس خبری دارد و مشخص نیست که او بتواند دوباره بر مسند کار بنشیند یا نه.

در همین رابطه گزینه‌های زیادی به عنوان جانشین سیاسی و مدیرعامل بعدی پرسپولیس مطرح شد و در این چند روز نام‌هایی به میان آمد اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان که حالا متقاعد شده دست به تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس بزند بر روی دو گزینه علی اکبر طاهری رئیس صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی و محمدحسین نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به جمع‌بندی نهایی رسیده و به احتمال فراوان اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی امروز و فردا مدیرعامل بعدی پرسپولیس از میان یکی از این دو نفر انتخاب خواهد شد.

طاهری از مدیران با سابقه کشور است که سابقه فعالیت در سمت‌های مختلف را برعهده داشته اما موضوعی که درباره او وجود دارد این است که در صورتی که وی بخواهد مدیرعامل پرسپولیس شود در این شرایط آشفته از چه طریقی می‌خواهد به باشگاه پرسپولیس پول تزریق کند و در واقع باید دید اسپانسر این مدیر چه فرد یا گروهی خواهد بود. پرسپولیس در شرایط نابسامانی قرار دارد و این باشگاه علاوه بر هزینه برای جذب بازیکن جدید نیازمند پرداخت پول به بازیکنان فعلی و همچنین تهیه هزینه‌های جاری باشگاه است و قطعا یکی از معضلات مدیرعامل بعدی پرسپولیس مسائل مالی خواهد بود.

البته محمدحسین نژادفلاح گزینه بعدی پرسپولیس برای این معضل راهکاری در نظر گرفته که آن هم حضور حسین هدایتی در پرسپولیس است. هدایتی پیش از این بارها در مقاطع مختلف به پرسپولیسی‌ها کمک‌های مالی داشته و به نظر می‌رسد نژادفلاح اگر  مدیرعامل سرخ‌پوشان شود، قصد دارد با حضور خودش در پرسپولیس زمینه بازگشت هدایتی را هم به این باشگاه فراهم کند آن هم با یک پست و سمت چراکه منطقی هم نیست اسپانسری با پیش‌زمینه هواداری به یک باشگاه کمک کند و شاید اگر حضور هدایتی منجر به گرفتن یک پست برای او باشد کمک‌های وی به پرسپولیس هدفمندتر خواهد بود. البته نژادفلاح برنامه‌های دیگری برای پرسپولیس هم دارد. او قصد دارد زمینه فعالیت مدیران سابق و پیشکسوتان پرسپولیس را دوباره در این باشگاه را فعال کند و در همین رابطه شنیده می‌شود صحبت از حضور حبیب کاشانی، علی پروین، مهدی مهدوی‌کیا و یا کریم باقری در هیات مدیره هم شنیده می‌شود تا با چنین ترکیبی زمینه رضایت هواداران پرسپولیس فراهم شود.

به نظر می‌رسد پرسپولیس که بعد از چند سال به عنوان نماینده ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد باید هرچه زودتر از وضعیت بلاتکلیفی که دارد خارج شود چراکه در حالی که همه تیم‌ها به دنبال تقویت خودشان هستند پرسپولیس هنوز در گیر و دار مسائل دیگری است. باید دید وزارت ورزش بالاخره چه زمانی تصمیم نهایی را در خصوص پرسپولیس خواهد گرفت.

با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با همگروه شدن با تیم النصر عربستان، لخویا قطر و برنده دیدار الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان که همه تیم های در لیگ های کشورشان صدرنشین هستند، به نوعی در گروه مرگ قرار گرفته و در صورت تداوم چنین مدیریتی به نظر می رسد سرخ پوشان برای زنگ تفریح شدن مقابل تیم های خارجی تمرین می کند و فریادرسی هم ندارد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین