کد خبر: ۲۷۷۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

شمسایی نتوانست از دبیری انتقام بگیرد

در مهم‌ترین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تیم تاسیسات دریایی در خانه با نتیجه تساوی بدون گل مقابل دبیری تبریز متوقف شد تا نتواند شکست دیدار رفت را جبران کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال و در مهم‌ترین دیدارها تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز با هدایت وحید شمسایی و جواد اصغری مقدم به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. دبیری در بازی رفت موفق به شکست تاسیسات شده بود. وحید شمسایی به علت سه اخطاره شدن از روی سکو نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم قعر جدولی شهرداری ساوه که طی روزهای گذشته با حواشی زیادی روبه‌رو بود و محمود خوراکچی، سرمربی این تیم به علت انتقاد نسبت به عملکرد برخی از بازیکنانش از سمت خود استعفا داد و در نهایت با کنار گذاشتن دو بازیکن این تیم دوباره به نیمکت شهرداری بازگشت، در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند با هدایت محمد کشاورز رفت و در پایان به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم رده دومی حفاری نیز مقابل مقاومت البرز با نتیجه تساوی 4 بر 4 متوقف شد.

نتایج 4 دیدار برگزار شده لیگ برتر فوتسال به ترتیب زیر است:

مس سونگون 5 – فردوسی مشهد 3

تاسیسات دریایی تهران صفر – دبیری تبریز صفر

گیتی‌پسند اصفهان یک – شهرداری ساوه یک

مقاومت البرز 4 – ملی حفاری اهواز 4

در تنها دیدار باقیمانده این هفته تیم های فرش‌آرای مشهد و شهروند ساری از ساعت 18 امروز (جمعه) به مصاف هم خواهند رفت.

دیروز (پنج شنبه) نیز 2 دیدار برگزار شد که در جریان آن میثاق تهران با حساب 4 بر یک از سد ماهان تندیس قم گذشت و شهید منصوری قرچک نیز 2 بر صفر پایاسازه تبریز را از پیش رو برداشت.

در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تاسیسات دریایی با 30 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و تیم‌های حفاری و گیتی‌پسند نیز به ترتیب با 29 و 28 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین