کد خبر: ۲۷۷۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

برترین تصاویر علمی سال 2014

نشریه معتبر علمی "پاپیولار ساینس" به معرفی برترین تصاویر علمی و فناوری جهان در سال رو به پایان 2014 پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش العالم، نشریه معتبر علمی "پاپیولار ساینس" به معرفی برترین تصاویر علمی و فناوری جهان در سال رو به پایان 2014 پرداخته است.
 
ویروس شیشه ای

 
یک هنرمند خلاق پیکره هایی شیشه ای از ویروس ها ساخته است . این پیکره یک میلیون بار بزرگتر از نمونه واقعی است. این تصویر به ویروس آنفلوآنزای خوکی مربوط می شود که پس از عطسه حیوان وارد محیط می شود.
 
 
هشت پای غول پیکر

 
زیردریایی تحقیقاتی Alvin درحالی که مشغول انجام مطالعات علمی در اعماق خلیج مکزیک بود، ناگهان با این هشت پای منحصر بفرد روبرو شد. این هشت پا به گونه ای موسوم به Garden تعلق دارد.
 
زمستان زمین از فضا
 

این تصویر که از فضا گرفته شده آغاز زمستان در سواحل شرقی آمریکا را نشان می دهد.
 
 دریاچه یخ زده

 
امسال وقوع تغییرات اقلیمی در بسیاری از نقاط زمین با شکل گیری مناظر دیدنی همراه بود و یخ زدن دریاچه میشیگان نیز یکی از جالب ترین مناظر طبیعی را رقم زد.
 
 اورست از فضا

 
 یکی از زیباترین تصاویر ثبت شده از قله اورست و کوههای هیمالیا. این تصویر توسط یکی از ماهواره های فوق پیشرفته ناسا ثبت شده است.

 فالکون هزاره
 
یک عکاس خوش ذوق و خیال پرداز با تلفیق هنرمندانه فضاپیمای علمی – تخیلی "فالکون هزاره" که در سری فیلمهای جنگ ستارگان به نمایش درآمده اثری ماندنی ارایه کرده است.

 کالبدشکافی عروسکی
 

 کالبدشکافی یکی از فرآیندهای ترسناک و ناخوشایند به شمار می آید با این حال استفاده از آن با هدف ارتقای دانش کودکان درباره اعضای داخلی بدن ناگوارتر به نظر می رسد اما به نظر می رسد با این عروسکها مشکل حل شده باشد.
 
چشم کرم میوه
 

این تصویر دیدنی مربوط به بخشی از چشم کرم میوه است که در نگاه نخست دسته کمی از یک رنگین کمان ندارد
 
چشمان عنکبوت
 


بدون هیچ توضیحی این تصویر یکی از برترین تصاویر علمی سال 2014 است.
 
تماشای دود و خاکستر آتشفشان از فضا

 
 این تصویر مربوط به فوران آتشفشان مجمع الجزایر Vanuatu Archipelago در اقیانوس آرام جنوبی است. حجم قابل توجه دود و خاکستر ناشی از آن از فضا نیز قابل رؤیت است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین