کد خبر: ۲۷۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

کتاب «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» به چاپ دوم رسید

در کتاب «زبان بدن» نویسنده تلاش کرده است تا همه آنچه در کسب پیام از ظاهر (پوشش) و حرکات بدن یک فرد می‌تواند مورد توجه باشد را در مجموعه‌ای طبقه‌بندی شده گردآوری کند تا راهنمایی باشد برای تحلیل رفتار بدن دیگران.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: چاپ دوم کتاب «زبان بدن» یا «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» نوشته محسن بیات از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

بهروز تقی‌پور، مدیر انتشارات سیمای شرق با بیان این مطلب گفت: در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا همه آنچه در کسب پیام از ظاهر (پوشش) و حرکات بدن یک فرد می‌تواند مورد توجه باشد را در مجموعه‌ای طبقه‌بندی شده گردآوری کند تا راهنمایی باشد برای تحلیل رفتار بدن دیگران.

وی تصریح کرد: در مذاکرات دو یا چند جانبه چهره به چهره یا در سخنرانی‌ها‌، پیام در لحظه دارای دو منشاء است: اول آنچه از زبان گوینده پیام خارج می‌شود، دوم آنچه از حرکات بدن گوینده پیام قابل درک است. بسیاری معتقدند هر چند زبان می‌تواند برخی از واقعیت‌ها را پنهان کند و اینکه چه چیزی بر زبان جاری شود، در اختیار گوینده است اما حرکات بدن شامل حرکت دست‌ها و پاها، نحوه نشستن یا ایستادن، حرکت مردمک و حتی خم‌های پیشانی پیامی را منتقل می‌کنند که می‌تواند متفاوت و حتی در تضاد با پیامی باشد که از زبان خارج می‌شود. 

تقی‌پور افزود: تحلیل چنین پیام‌هایی مدنظر این کتاب بوده و راهنمایی عملی برای تحلیل زبان بدن است.

وی ادامه داد: چاپ دوم «زبان بدن» یا «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» نوشته محسن بیات در تیراژ یک‌هزار نسخه و  78 صفحه، در قطع پالتویی با قیمت 65 هزار ریال روانه بازار نشر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین