کد خبر: ۲۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
در آستانه جام ملت های آسیا؛

پاداش 6 هزار دلاری برای بازیکنان تیم ملی فوتبال

- معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از پاداش 6 هزار دلاری بازیکنان تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، مناف هاشمی در گفت وگویی از دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت پاداش به اعضای تیم ملی فوتبال خبر داد.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور محمود گودرزی دو پاداش به اعضای تیم ملی فوتبال تعلق خواهد گرفت.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: بر این اساس به هر یک از اعضای تیم ملی فوتبال که در صعود ایران به جام جهانی مشارکت داشتند نفری 3 هزار دلار پرداخت خواهد شد و همچنین به نفراتی که با کاروان تیم ملی در جام جهانی حضور داشتند نیز نفری 3 هزار دلار پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع به 25 نفر از اعضای تیم ملی پاداش پرداخت خواهد شد و افرادی هم که در هر دو رویداد عضو تیم ملی بودند در مجموع 6 هزار دلار (20 میلیون تومان) پاداش خواهند گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در دور مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل سه دیدار برگزار کرد و دو شکست برابر آرژانتین و بوسنی و یک تساوی مقابل نیجریه به دست آورد و از راه یابی به مرحله دوم این رقابت ها بازماند.

تیم ملی فوتبال ایران امروز آخرین تمرین خود را در تهران برگزار می کند و امشب راهی استرالیا می شود.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای شرکت در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا که از روز 19دی ماه در استرالیا آغاز می شود، آماده می کند. 

ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه است که نخستین دیدار ایران درچارچوب این مسابقات روز 21 دی ماه برابر بحرین است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین