کد خبر: ۲۷۷۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

نکاتی برای تهیه سالاد"جوانه گندم راز جوانی پوست"

سالاد باید نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود، سالاد را باید بسیار خوب جوید زیرا این امر در لاغر شدن بسیار موثر است، در تهیه سالاد مواد پخته را با مواد خام مخلوط نکنید چرا که این کار موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، سالاد‌ها به طور عمومی از سبزی‌های فصل تهیه می‌شود. موادی که سالاد را تشکیل می‌دهد دارای انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی است که برای سلول‌ها و اندام‌های مختلف بدن مفید است و الکترولیت‌های بدن را تنظیم می‌کند.

این مواد علاوه بر داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی دارای فیبر گیاهی هستند که برای فعال کردن سیستم گوارش بسیار مفیدند و این امر در تامین سلامتی انسان بسیار اهمیت دارد.

برای تهیه سالاد اگر جوانه‌های مختلف غلات به آن اضافه شود نتایج بسیار مطلوبی از آنها در پیشگیری از بیماری‌ها خواهیم گرفت. اضافه کردن جوانه گندم به سالاد مانع چروک شدن پوست می‌شود. همچنین، از سفید شدن موها پیشگیری می‌کند و خاصیت مهم دیگر آن این است که جوانه گندم غدد جنسی مردان و زنان را فعال می‌کند.

اضافه کرد جوانه یونجه به سالاد از خون دماغ پیشگیری می‌کند همچنین مانع خونریزی زیاد زنان در دوران قاعدگی آن می‌کند.

برای استفاده از سالاد باید نکاتی رعایت شود:

1.سالاد باید نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود.

2.سالاد را باید بسیار خوب جوید که این امر در لاغر شدن بسیار موثر است. اضافه کردن جوانه‌ها در سالاد منافع بیشماری دارد.

3.در تهیه سالاد مواد پخته را با مواد خام مخلوط نکنید چرا که این کار موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی می‌شود.

سالادها از تنوع رنگ‌های زیادی برخوردار هستند که این امر موجب افزایش اشتها و فعال شدن سیستم گوارشی می‌شود و با استفاده مداوم از آنها جوانی، نشاط و شادابی را افزایش دهید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین