کد خبر: ۲۷۷۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

تصاویر/ عزاداری در سامراء

ابنا :آستان ملکوتی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سالروز شهادت یازدهمین گوهر فروزان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) سیاه پوش و آکنده از حضور زائران بی‌شماری است که در مصیبت شهادت پیشوای خود ماتم زده و سوگوار، شال عزا بسته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :






 






همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای داوطلب مردمی در شهر سامراء تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کردند تا امنیت زائرانی که وارد سامراء شده‌اند، تامین کنند.
 
یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین اعلام کرد که فرماندهی عملیات سامراء در عراق از ساعت پنج صبح امروز (چهارشنبه) مقررات منع عبور و مرور خودرو‌ها را در این استان جهت برقراری امنیت مراسم زیارت امامین عسکریین(امام هادی(ع) و امام حسن عسکری (ع)) اجرا کرد و تا ساعت پنج عصر ادامه خواهد داشت.
 
«عماد الذهیری» فرماندهی عملیات سامراء پیش‌تر از ایجاد طرحی جهت برقراری امنیت برای مراسم زیارت امامین عسکریین خبر داده بود.
 
همچنین صد‌ها هزار تن از زائران که بیشتر آن‌ها از استان‌های عراق هستند به سمت شهر سامراء حرکت کرده‌اند تا سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را گرامی بدارند.
 
مسوولان در شهر سامراء نیز اعلام کردند که حدود دو میلیون زائر وارد سامراء شده‌اند تا سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را گرامی بدارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین