کد خبر: ۲۷۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۶

بسیجیان اردبیل زنجیره انسانی تشکیل دادند

آفتاب‌‌نیوز : همزمان با پنجمین روز هفته بسیج ، تعدادی زیادی از بسیجیان غیور اردبیل با تشکیل زنجیره انسانی حمایت قاطع خود را از استفاده صلح‌ آمیز کشورمان از انرژی هسته‌ ای اعلام و بیان کردند ملت ایران در برابر زور و فشار غرب تسلیم نخواهد شد.

در این تجمع که به مدت دو ساعت در خیابان های اصلی اردبیل برگزار شد زنان و مردان بسیجی با شکل آراسته و با لباس یکدست با در دست داشتن پارچه نوشته‌ ها و پلاکاردهایی مبنی بر استفاده مردم ایران از انرژی صلح‌ آمیز هسته‌ ای و حل مشکل از طریق مذاکره و سردادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل» ، «انرژی هسته‌ ای حق مسلم ماست» از مسئولین کشورمان حمایت کردند.

برپایه این گزارش، بسیجیان توانمند اردبیل در حالی که هوای سرد پاییزی بر اراده آهنین آنها اثری نگذاشته بود دست در دست هم خواهان ادامه فعالیت نیروگاه های هسته ‌ای کشورمان و حمایت مسئولین از جوانان مخترع و نخبه کشورمان شدند.

در پایان این تجمع خودجوش بیانیه ‌ای قرائت شد که در آن ضمن پشتیبانی از تلاش مسئولین در مجامع بین ‌المللی در حفظ حقوق بر حق ملت ایران در بهره‌ مندی از این انرژی با صرفه ، مذاکره با غرب را تنها راه حل مشکل دانسته و اعلام کردند مسئولین نبایستی در برابر زور و فشار غرب سر تسلیم پایین بیاورند و قاطعانه از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین