کد خبر: ۲۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

هواپیمای مسیر تهران- چابهار پس از دقایقی پرواز دچار نقص فنی شد

هواپیمای مسیر تهران- چابهار که قرار بود در سه فرودگاه مهرآباد تهران، زاهدان و چابهار مسافران را جابجا کند پس از دقایقی پرواز بر اثر نقص فنی در یکی از موتورها مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشت و سبب لغو پروازهای این مسیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسوول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر تهران - زاهدان - چابهار و بالعکس با شماره پرواز 383 که قرار بود ساعت شش و 25 دقیقه فرودگاه مهرآباد را به سمت زاهدان ترک کند با حدود دو ساعت و 50 دقیقه تاخیر ساعت 9 و هشت دقیقه از فرودگاه به پرواز در آمد.

'حمیدرضا پارسا' افزود: این هواپیما پس از دقایقی پرواز مجددا به علت نقص فنی در یکی از موتورها به فرودگاه مهرآباد برگشت و اکنون مسافران در سرسرای انتظار این فرودگاه منتظر پرواز مجدد در مسیر هستند.

وی گفت: با توجه به این تاخیر و نقص فنی، پرواز چهار مسیر تهران - چابهار، زاهدان - چابهار، چابهار - زاهدان و چابهار - تهران باطل اعلام شد.

وی افزود: این در حالی است که بر اساس اطلاعات رسیده پرواز تهران - زاهدان ساعت 14 و 30 دقیقه فرودگاه مهرآباد را به سمت مقصد ترک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین