کد خبر: ۲۷۸۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

فرود اضطراری بوئینگ قطری در فرودگاه منچستر

مسافری که در نظم پرواز ایجاد اختلال کرده بود توسط نیروهای پلیس از هواپیمای بوئینگ 777 خارج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بوئینگ ۷۷۷ متعلق به خطوط هوایی قطر که از مسیر نیویورک به دوحه در حال پرواز بود، تغییر مسییر داد و در فرودگاه منچستر مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش فارس، هواپیمای خطوط هوایی قطر که از مسیر نیویورک به دوحه در حال پرواز بود، تغییر مسیر داده و مجبور به فرود در فرودگاه منچستر شد.

پرواز QR702 متعلق به خطوط هوایی قطر بعد از آن‌که یک مسافر در نظم پرواز ایجاد اختلال کرده و مسافر دیگری دچار وضعیت اورژانسی شد با اعلام خلبان به برج مراقبت فرودگاه منچستر، به زمین نشست.

روزنامه انگلیسی میرور با انتشار این خبر نوشت، این فرود اضطراری حدود ساعت 8:55 دقیقه صبح امروز (پنج‌شنبه) در فرودگاه منچستر انگلیس صورت گرفت.

بر اساس خبر میرور، یکی از مسافران حاضر در پرواز ایجاد اختلال در نظم کرده و یکی دیگر از مسافران نیز شرایط اورژانسی داشته است، اما دقیقا مشخص نیست کدام یک از این دو مسافر دلیل فرود اضطراری این پرواز بودند.

مسافری که در نظم پرواز ایجاد اختلال کرده بود توسط نیروهای پلیس از هواپیمای بوئینگ 777 خارج شد.

مسافران در حال حاضر در فرودگاه منچستر به سر می‌برند تا اجازه پرواز به این پرواز داده شود. پرواز QR702 دیشب ساعت 9:45 نیویورک را به مقصد دوحه ترک کرد و قرار بود ساعت 5 عصر امروز در فرودگاه دوحه به زمین بنشیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین