کد خبر: ۲۷۸۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷

خودکشی سارق ناکام طلافروشی

سارق مسلح طلافروشی که می‌دانست پلیس در تعقیب اوست و وی را شناسایی کرده است با شلیک گلوله به‌خودش به زندگی‌اش پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سارق مسلح طلافروشی که می‌دانست پلیس در تعقیب اوست و وی را شناسایی کرده است با شلیک گلوله به‌خودش به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح سه‌شنبه، 9دي‌ماه 2مرد جوان درحالي‌كه سلاح در دست داشتند وارد مركز خريد طلا در سرآسياب ملارد شدند و با تيراندازي قصد سرقت داشتند. در اين هنگام نگهبان اين مركز خريد با آنها درگير شد و همزمان ماجرا به پليس نيز گزارش شد. طولي نكشيد كه تيم‌هاي عملياتي پليس راهي مركز خريد شدند اما پيش از رسيدن آنها يكي از دزدان مسلح كه در اجراي نقشه سرقت ناكام مانده بود از ترس دستگيري پا به فرار گذاشت. با حضور مأموران در محل، همدست او محاصره شد و در نهايت با انجام عمليات رواني خلع‌سلاح و دستگير شد.

با دستگيري اين مرد، هويت سارق فراري شناسايي و تحقيقات براي دستگيري او شروع شد. ماموران كه توانسته بودند محل سكونت و همچنين محل كار سارق فراري را شناسايي كنند راهي آنجا شدند اما اثري از وي پيدا نكردند. جست‌وجوها براي دستگيري اين مرد ادامه داشت و او كه مي‌دانست پليس وي را شناسايي كرده، در محل نامعلومي مخفي شده بود. مأموران در ادامه تحقيقات به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان‌مي‌داد دزد فراري با يك پيكان وانت سفيد رنگ در مخروبه‌اي در اطراف روستاي بيدگنه مشاهده شده است.

تيمي از مأموران كلانتري11 مركزي ملارد راهي اين محل شدند و در جست‌وجوهاي خود توانستند عصر پنجشنبه خودروي سارق را شناسايي كنند. آنها وقتي به اين خودرو نزديك شدند جسد سارق فراري را ديدند كه داخل ماشين افتاده بود. او كه مي‌دانسته راهي براي فرار ندارد با يك قبضه كلت كمري شاه‌كش كه در داخل خودرو پيدا شد، اقدام به‌خودكشي كرده بود. به گفته سرهنگ برزو همتي، رئيس پليس شهرستان ملارد، تحقيقات درخصوص اين ماجرا ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین