کد خبر: ۲۷۸۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

چاقوکشی زن برای تامین جریمه نقدی همسر! ‌

این مقام انتظامی افزود: فرار متهم به یکی از شهرهای استان تهران ظن ماموران را تقویت کرد و تیم ویژه‌ای با هماهنگی مراجع قضایی برای دستگیری وی اعزام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ‌زنی که برای آزادی همسر زندانی‌اش، با چاقو زن همسایه را مجروح و جواهرات وی را دزدیده بود در یک عملیات ضربتی شناسایی و در تهران دستگیر شد.

سرهنگ داود رسولی رییس پلیس آگاهی سمنان با تشریح جزییات این خبر افزود: وقوع یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرستان‌های استان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی گفت: گشت انتظامی پلیس پس از بررسی مقدماتی صحنه وقوع یک مورد درگیری همراه با چاقوکشی را گزارش داد و اعلام کرد: مصدوم زنی 38ساله است که به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شده است.

رییس پلیس آگاهی سمنان به حضور ماموران در بیمارستان به منظور تحقیق از فرد مضروب اشاره و خاطرنشان کرد: زن مجروح با توجه به شدت جراحات وارده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

رسولی‌فر با اشاره به حساسیت موضوع از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی خبر داد و گفت: پس از تحقیقات گسترده، همسر زن مجروح شناسایی و در تحقیق از وی مشخص شد گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات همسرش به ارزشی بالغ بر 100میلیون ریال نیز سرقت شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان جناحی پلیس سمنان در تحقیقات تخصصی خود به زنی 38 ساله و سابقه‌دار که در همسایگی زن مجروح زندگی می‌کرد مظنون شدند.

این مقام انتظامی افزود: فرار متهم به یکی از شهرهای استان تهران ظن ماموران را تقویت کرد و تیم ویژه‌ای با هماهنگی مراجع قضایی برای دستگیری وی اعزام شد.

رییس پلیس آگاهی سمنان، اضافه کرد: مخفیگاه متهمه با شگردهای خاص پلیسی شناسایی و زن چاقوکش در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع جرم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ رسولی‌فر، گفت: متهمه در تحقیقات تخصصی به جرم خود و وارد کردن 12 ضربه چاقو به بدن زن همسایه اعتراف کرد.

وی ادامه داد: این زن، انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را سرقت جواهرات زن همسایه و تامین جریمه نقدی برای آزادی همسرش که به جرم سرقت زندانی است، عنوان کرد.

رییس پلیس آگاهی سمنان، وضعیت مصدوم این حادثه که از ناحیه شکم، گردن و دست‌ها مجروح شده را مساعد و رو به بهبود اعلام کرد و افزود: زن متهمه که به دنبال آزادی همسرش بود نیز پس از تکمیل پرونده و تحقیقات با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

این مقام انتظامی به عموم شهروندان توصیه کرد، به افرادی که از هویت واقعی آنها خبر ندارند، اعتماد نکرده و قبل از گشودن درب منزل به روی هر مراجعه کننده‌ای از هویت وی مطمئن شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین