کد خبر: ۲۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

شعبده‌بازی صداوسیما: پخش تبلیغات ایرانی در لیگ فوتبال اسپانیا+تصاویر

بررسی تصاویر تبلیغات دور زمین این بازی در شبکه های دیگر حکایت از یک شعبده بازی توسط صداوسیما دارد چون در شبکه های خارجی اثری از تبلیغات این شرکت ایرانی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بعد از انتشار عکسی از تبلیغات دور زمین در بازی پخش شده فوتبال لیگ اسپانیا در شبکه 3 اکنون ابهام جدیدی در این رابطه ایجاد شده است.

به گزارش عصرایران، این عکس یک اسکرین شات از بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در جریان مسابقات جام حذفی اسپانیاست . 

دیدار رفتی که 2-0 به نفع اتلتیکو و در زمین این تیم انجام شد اما یکی از نکات عجیب در این دیدار حضورتبلیغ شرکت اینترنت ایرانی دور زمین فوتبال بود.

اما بررسی تصاویر تبلیغات دور زمین این بازی در شبکه های دیگر حکایت از یک شعبده بازی توسط صداوسیما دارد چون در شبکه های خارجی اثری از تبلیغات این شرکت ایرانی وجود ندارد.

در تصاویر تطبیقی پخش شده در تلویزیون ایران و شبکه های خارجی تبلیغ شرکت ایرانی جایگزین تبلیغاتی دیگر شده که متعلق به کشور جمهوری آذربایجان است بنابر این باید به انتظار پاسخ مسئولان سیما نشست که این اتفاق با چه رویکرد و قاعده ای صورت گرفته است.

واکنش صداوسیما

این در حالی است که یک منبع آگاه در صدا وسیما در مورد تصاویر پخش شده از بازی دیشب در گفت و گو با عصر ایران دستکاری تصاویر را تکذیب کرد« به هیچ وجه صدا وسیما در تبلیغات کنار زمین نقشی نداشته ما فقط تصاویر را بدون کم و کاست پخش کرده ایم»

این منبع آگاه که علاقه نداشت نامش فاش شود به عصر ایران گفت که پخش این مسابقه بدون واسطه بوده و تصاویر از مبدا همه این تبلیغات را داشته است: بازی ای که روز گذشته پخش شد از مبدا خریداری شده و هیچ شرکت واسطی در این بین وجود نداشت ما تصاویر را به همین صورت از مبدا و شرکت فروشنده خریداری کردیم و امکان دستکاری تصاویر توسط شرکت دوم وجود نداشته است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین