کد خبر: ۲۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

مخالفت حامیان محیط زیست با احداث جاده در جنگل ابر

تعدادی از حامیان و دوستداران محیط زیست روز پنجشنبه درپی حضور هیات بازرسی ویژه مجلس شورای اسلامی در گلستان بمنظور امکان سنجی احداث یا عدم احداث جاده جنگل ابر مقابل استانداری گلستان تجمع و مخالفت خود را با ساخت آن اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش ایرنا، این حامیان محیط زیست که حدود 50 نفر بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی مراتب اعتراض خود را نسبت به موضوع طرح احداث این جاده ابراز داشتند.

این عده همچنین از مسوولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار منع ایجاد جاده در جنگل ابر شدند.

پلاکاردهای این افراد با مضامین 'احداث جاده در جنگل ابر یک بازی سیاسی است، نابودی جنگل ابر خیانت به نسل های آینده است، تا پای جان برای حفظ جنگل ابر ایستاده ایم، احداث جاده در جنگل ابر مساوی مرگ جنگل ابر، ساخت جاده در جنگل ابر تحمیل هزینه های اضافی بر شانه دولت و مردم، جنگل ابر محلی برای جولان سیاسی نیست و زمین خواران کمر همت به نابودی جنگل ابر بسته اند بود.

این گروه در تجمع خود بیانیه منتشر شده از سوی تشکل های محیط زیستی استان گلستان در مخالفت با آنچه آن را احداث جاده غیرضروری در جنگل ابر عنوان می داشتند را خواندند.

در بخشی از این بیانیه آمده است با جلوگیری از احداث این جاده نه تنها چیزی از دست نمی دهیم بلکه ذخایر ژنتیکی گیاهی و جانوری کشور که میراث ملی و بین المللی ما را رقم می زند برای نسل های آینده حفظ می شود.

در میان این مخالفان احداث جاده در جنگل ابر تنی چند از حامیان محیط زیست از استان مازندران نیز حضور داشتند.

صبح امروز جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های مختلف و فراکسیون محیط زیست از محل جاده در جنگل ابر و دیگر مسیرهای استان گلستان به سمت شاهرود دیدن کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین