کد خبر: ۲۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۴ - ۱۱:۲۵

نوت بوک W5 Asus به بازار عرضه شد

آفتاب‌‌نیوز : محصول جديد Asus، زيبا و سبك و داراي صفحه نمايش 12 اينچي عريض با وزني كمتر از 6/1 كيلوگرم است. 

W5 كه به پردازنده Pentium Intel SONOMA - 1.7 GHZ و شبكه wireless lan 802.11 a/b/g مجهز است با استفاده از تكنولوژي sonoma و حافظه DDR2 512MB بصورت Dual channel باسرعت 400 مگا هرتز همراهي با سرعت بي نظير به شمار مي آيد. 

اين نوت بوك مجهز به دوربين ديجيتال با دقت 1.3 مگاپيكسل با قابليت چرخش 180 درجه اي است كه مي تواند از روبرو و از پشت كاربر از خود و محيط اطراف با تنظيمات لازمه عكسبرداري و يا فيلمبرداري كند. 

با توجه به وجود كليدهاي تابعه و قابليت عكس گرفتن، بزرگ نمايي و يا حتي خاموش كردن ميكروفن توسط كاربر اين نوت بوك در همايش ها و سمينارها جهت presentation بسيار حرفه اي عمل مي كند. 

صفحه نمايش W5 با دقت 1280*800 مجهزبه تكنولوژي هاي Color- Shine و Crystal- Shine بوده كه بر اساس اخرين تكنولوزي تصويري صفحه نمايش بي نظيري را فراهم مي آورد. 

تكنولوژي ديگري كه به همراه Sonoma در اين دستگاه ارائه شده تكنولوژي High Definition Audio است كه كيفيت صدا را بصورت Dolby بطور محسوسي بالا مي برد. 

اين مدل از سري محصولات Asus علاوه بر پشتيباني از ارتباط بي سيم Bluetooth تنها نوت بوكي است كه SPDIF را نيز پشتيباني مي كند.
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین