کد خبر: ۲۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
همکاری فرهنگی ارشاد و شهرداری در آینده نزدیک

بازدید وزیر فرهنگ از مرکز تئاتر خاوران

علی جنتی با اشاره به همکاری شهرداری تهران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این دوره فرصت مناسبی است تا همکاری صمیمانه با علاقه و با حس مسئولیت بین بخش‌های فرهنگی دستگاه‌های مختلف شکل بگیرد تا کارهای ماندگار و فاخر درنظام جمهوری اسلامی به ثمر نشیند. من فکر می‌کنم در سایه حمایت‌های مفید از فعالیت‌ها و آثار هنری است که کارهای فاخر و ماندنی متولد می‌شوند.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: صبح امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون امور هنری و مدیران شهرداری تهران از مجموعه تئاتر خاوران بازدید کردند.

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، در این دیدار حجت الاسلام امرودی معاونت فرهنگی و هنری شهر تهران، اردشیر صالح‌پور دبیر جشنواره تئاتر فجر، ضرغامی مدیر کل ارشاد استان تهران و مهندس راحتی مدیر عامل شرکت توسعه  فضاهای فرهنگی  علی جنتی و علی مرادخانی را همراهی کردند و درباره این مجموعه فرهنگی توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه این بازدید در جلسه مشترک که بین مسئولان ارشاد و شهرداری تهران برگزار شد، نکات مورد تفاهم و تعامل دو دستگاه به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد.

علی جنتی با اشاره به همکاری شهرداری تهران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این دوره فرصت مناسبی  است تا همکاری صمیمانه با علاقه و با حس مسئولیت بین بخش‌های فرهنگی دستگاه‌های مختلف شکل بگیرد تا کارهای ماندگار و فاخر درنظام جمهوری اسلامی به ثمر نشیند. من فکر می‌کنم در سایه حمایت‌های مفید از فعالیت‌ها و آثار هنری است که کارهای فاخر و ماندنی متولد می‌شوند.»

در این نشست همچنین حجت الاسلام امرودی با اشاره به ساخت مراکز متعدد هنری توسط شهرداری تهران بر رویکرد مثبت شهرداری تهران با همکاری فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرده و گفت: «بخش فرهنگی شهرداری تهران به همکاری و تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم اسلامی علاقه دارد. بر همین مبنای علاقه زمینه تفاهمات و همکاری‌های مفید وجود دارد که باید به آن توجه کرد. من نیز با  وزیر محترم ارشاد موافقم  باید با حمایت هنرمندان در سایه تعاملات خوب  زمینه خلق آثار موفق هنری را فراهم کنیم.»

در این جلسه همچنین نکاتی مانند استفاده مشترک از کلیه فضاهای فرهنگی  شهر داری و ارشاد در راستای تعامل فرهنگی دوسویه از سوی مسئولان مربوط به بحث و بررسی گذاشته شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین