کد خبر: ۲۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹

علی کریمی: نشاط خاصی در تمرینات سپاهان به چشم می‌خورد

هافبک تیم فوتبال سپاهان، گفت: در حال حاضر تمرینات سپاهان با شادابی و نشاط خاصی برخوردار است و اردوی کیش نیز سطح فنی بازیکنان را بالا برده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: تمرینات سپاهان هم اکنون در اصفهان به خوبی در حال برگزاری است و هر روز به طور منظم و منسجم تمرین می‌کنیم. امکانات لازم از هر نظر در سپاهان فراهم است و هیچ کمبودی احساس نمی‌کنیم.

وی افزود: چند روز دیگر برای برپایی اردویی به تهران می‌رویم تا از نظر بدنی تا شروع لیگ برتر آماده بمانیم. اردوی کیش نیز به خوبی برگزار شد و توانستیم آن گونه که کادر فنی می‌خواهد عمل کنیم.

هافبک سپاهان گفت: سپاهان باید در همه بازی‌ها هوشیار باشد. در بازی آخر تیم ما با شایستگی توانست 4 گل به گسترش فولاد بزند. گسترش فولاد تیم خوبی است و ما نباید به جایگاه این تیم در جدول نگاه کنیم.

وی افزود: به هر حال ما نباید 3 امتیاز بازی‌ای را از دست بدهیم، چرا که باید در کورس قهرمانی باقی بمانیم. باید با تمام توان در برابر هر تیمی به میدان برویم تا بتوانیم موفق باشیم. از فرصت‌ها باید استفاده کنیم و در دفاع نیز با قدرت ظاهر شویم.

کریمی تصریح‌کرد: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تمام بازی‌ها سخت است و حریفان به یکدیگر نزدیک هستند. خوشحالم که نقش کوچکی در موفقیت‌های سپاهان داشته‌ام.

وی خاطرنشان‌کرد: پتاتسیل قهرمانی را داریم. سپاهان تیم بزرگی است که تمام حریفان از رویارویی با آن هراس دارند. حمایت هواداران باعث دلگرمی بازیکنان و راسخ تر شدن ما برای قهرمانی می شود. در نیم فصل دوم قدرتمند تر از گذشته ظاهر خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین