کد خبر: ۲۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

دستگیری 69 سارق و زورگیر در تهران

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با رصد افراد سابقه دار، روز سه شنبه 69 سارق و زورگیر در قالب 12 باند در تهران و هشت شهر پیرامون دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا سرهنگ ' عباسعلی محمدیان' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محل سکونت و محدوده سرقت این افراد طی 15 روز در رصد پلیس قرار گرفت افزود: در عملیات همزمان در تهران و هشت شهر اطراف، پلیس آگاهی 69 نفر از سارقین حرفه ای سرقت از منازل، خودرو، قطعات خودرو، زورگیر و کیف قاپ را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب باندهای چهار نفره و بیشتر اقدام به جرم در شهر تهران می کردند اظهار کرد: در بین این افراد شش مالخر نیز به دام افتادند.

محمدیان گفت: یک باند هفت نفره نیز در بین افراد دستگیر شده است که کامپیوترهای خودروها را سرقت می کردند و در کارگاهی در اسلامشهر پس از نصب هلوگرام جدید، کامپیوتر سرقتی را با قیمت دستگاه نو در بازار دیگر شهرستان ها می فروختند.

وی گفت: از این باند تعداد 120 قطعه کامپیوتر خودرو کشف شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به حضور یک زن در یک باند سرقت از منازل نیز گفت: این زن طلاهای سرقتی را در طلافروشی ها می فروخت و طلافروشی ها بدون دریافت فاکتور، طلاها را خریداری می کردند.

وی گفت: بر اساس اطلاعاتی که از مالباختگان در سیستم پلیس وجود دارد، مالباختگان برای تحویل اموال کشف شده دعوت می شوند.

محمدیان افزود: پلیس آگاهی بعد از شناسایی اقدام به دستگیری متهمان می کند و با توجه به ایام پایان سال ، اقدامات درخصوص دستگیری سارقین حرفه ای و برخورد با این افراد را افزایش می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین