کد خبر: ۲۷۹۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

واکنش علم الهدی به سخنان مطهری

سخنانی که ایشان مطرح کردند سبب متشنج شدن مجلس و ناراحتی نمایندگان مردم شد؛ زمانی که نمایندگان مردم ناراحت می‌شوند در اصل تمامی ملت ناراحت هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله علم الهدی گفت: سران فتنه انسان‌هایی مجرم بودند و هیچ جایی در دنیا مثل ایران با متهم با رافت اسلامی برخورد نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در حاشیه دیدار با علمای اهل سنت در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان علی مطهری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای ابوترابی در مجلس خیلی خوب جواب این آقا (علی مطهری) را دادند، سخنانی که ایشان مطرح کردند سبب متشنج شدن مجلس و ناراحتی نمایندگان مردم شد؛ زمانی که نمایندگان مردم ناراحت می‌شوند در اصل تمامی ملت ناراحت هستند.

وی بیان کرد: ایشان حرفی زدند که سبب ناراحتی تمام نمایندگان ملت شد؛ سران فتنه انسان‌هایی مجرم بودند و هیچ جایی در دنیا مثل ایران با متهم با رافت اسلامی برخورد نمی‌کنند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: افرادی می‌آیند و می‌خواهند با غوغا سالاری یک نفر را از حوزه عدل اسلامی بیرون کنند؛ این مسئله بزرگترین کار فناتیکی (متعصب و افراطی) و مربوط به قرون وسطی است که بخواهند با غوغاسالاری مشکلات را حل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین