کد خبر: ۲۷۹۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

مردم در انتخات مجلس آینده تکلیف خود را با گروه تندرو روشن می‌کنند

سخنگوی «سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی» با اشاره به وقایع یکشنبه گذشته مجلس گفت: علیرغم اینکه بنا بر اصول مصرح قانون اساسی و منطق دموکراسی نمایندگان مردم باید در ابراز نظریات خود آزاد باشند اما متاسفیم که عده ای تندرو و بی منطق با خشونت و بی ادبی جلو نطقِ منطقی و قانونمند آقای مطهری را گرفتند و حق “آزادی بیان” او را پایمال کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ «محمدرضا بزمشاهی» افزود: این برخوردهای زشت و غیرقانونی بیش از هر چیز نشان خالی بودن چنته مهاجمان از منطق و استدلال است و ثابت می کند که تندروها اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و لذا تلاش می کنند پارگی منطق و حجت خود را با سوزن قدرت و خشونت رفو کنند.

این فعال سیاسی گفت: آقایان پس از پنج سال هجوم و تبلیغات بی وقفه و یکسویه و در حالیکه از طرف مقابل حق هرگونه دفاع عادلانه را سلب کرده اند هنوز نتوانسته اند افکار عمومی را نسبت به وقایع پس از انتخابات ۸۸ اقناع کنند و از این رو در برابر هرگونه سخن منطقی واکنشهای هیستریک و عصبی بروز می دهند.

به گزارش بوی باران، بزمشاهی با اشاره به آراء نمایندگان مجلس نهم افزود: اینان نماینده اکثریت جامعه نیستند  اما "علی مطهری” و انگشت شماری از نمایندگان شجاع و آزاده صدای اکثریت خاموش جامعه هستند، اکثریتی که در طول ۵ سال گذشته از داشتن هرگونه تریبون رسمی و رسانه ملی محروم بوده اند.

وی همچنین اشاره کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نشان داد که اکثریت جامعه به گونه ای دیگر می اندیشد و نظری بر خلاف این آقایان دارد و امیدواریم که با باز شدن فضای در انتخاسیاسی بات آینده مجلس مردم تکلیف خود را با این گروه تندرو و خشونت طلب روشن کنند و بتوانند سخنگویان و نمایندگان واقعی خود را به مجلس بفرستند.

عضو شورای مرکزی «سازمان عدالت و آزادی» با انتقاد از نحوه اداره مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس جلسه به جای اینکه آشوبگران را سر جای خود بنشاند و به مهاجمان و نظم ستیزان تذکر بدهد، چوب سرزنش خود را بر سر و روی ناطق مظلوم فرو می کوبد و به جای دفاع از حقوق قانونی نماینده مردم در اظهار نظر، طرف بی ادبان و خشونت طلبان را گرفته و با نقض اصل بی طرفی در اداره مجلس، بر طبل گردنکشی و حق ستیزی می کوبد.

سخنگوی این سازمان اصلاح طلب همچنین گفت: در پایان از زبان سعدی شیرین سخن خطاب به آقایان عرض می کنم که: دلایل قوی باید و معنوی/ نه رگهای گردن به حجت قوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین