کد خبر: ۲۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

AFC با یک نامه برای کروش و تیم ملی خط و نشان کشید

کارلوس کروش همیشه حرفش را می زند. او اگر حالا هم حرف نزند، بعدا چیزهایی را که باید، می گوید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خوب به خاطر بیاورید که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014، قطر چه کارها کرد.

کارلوس در آن زمان خبرنگاران را به چالش فرا خواند که در این زمینه تحقیق کنند. او خودش چیزی نگفت اما بعد از صعود ایران به جام جهانی، نکاتی کلیدی از بازی ازبکستان و قطر گفت. اینکه قطر کجا اردو زد، با چه تیمی بازی کرد و... کروش اینقدر باهوش بود که پرده از اتحاد عرب ها علیه ایران برداشت. به خبرورزشی گفت: «آنها می خواهند ایران را به انزوا بکشند.» وقتی فلسطین درجه چندمی بازی با ایران را لغو کرد، تازه فهمیدیم منظور او چه بود. حالا کروش داستان ها درباره پشت پرده های داوری جام ملت های آسیا دارد.

دیروز وقتی خبرنگار از او پرسید که داور در بازی امارات به نفع قطر سوت زده، خندید و چون اجازه نداشت، حرف نزد. دیروز فاش شد پس از اعتراض کروش به داور بازی ایران و بحرین، کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای هشدار آمیز را تنظیم و برای او ارسال کرده است. در این نامه ذکر شده در صورتی که کروش بخواهد بار دیگر درباره داور حرف بزند، محروم می شود.

این فضای خفقانی است که کنفدراسیون برای ایران و کروش به وجود آورده است. جالب اینجاست که دیروز شیخ سلمان رئیس afc به حمایت از عملکرد داوران پرداخت و گفت آنها قضاوت خوبی تا اینجا داشته اند اما داور استرالیایی بازی ایران و بحرین، عملکرد مطلوبی نداشت با بازیکنان حریف فوق العاده مهربان بود. همه از نفوذ قطری ها در فوتبال آسیا خبر دارند و طبیعی است که کروش در آستانه بازی امروز، نگران مسایل داوری باشد. او در روزهای اخیر رو به بازیکنانش گفته است که در زمین بجنگند و اصلا کاری به مسایل داوری نداشته باشند، او در کنار زمین هر نکته ای را که لازم باشد، به داور مسابقه می گوید. کروش گفت بازیکنان در زمین فقط بجنگند و او در بیرون زمین خواهد جنگید. ایرماتوف ازبکستانی قرار است بازی امروز ایران و قطر را سوت بزند و مسئولان تیم ملی امیدوار هستند بهترین داور آسیا، عملکرد مناسبی در مسابقه داشته باشد.

کروش این روزها حرف های زیادی دارد بزند و شنیده می شود به موقع و پس از جام ملت ها حرف هایی را که باید، به زبان می آورد. او دوباره کدهای لازم را می دهد و می گوید در پشت پرده ها چه خبر است؛ پس در طول این تورنمنت خیلی خوب به حرف های او درباره داوری توجه کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین