کد خبر: ۲۷۹۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

اردن 5 - فلسطین 1 / پرگل ترین دیدار جام ملت ها تا این لحظه

دیدار تیم های ملی فوتبال فلسطین و اردن در جام ملت های آسیا با برتری اردنی ها به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم های ملی فوتبال فلسطین و اردن در گروه D رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 10:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه مستطیلی ملبورن شهر ملبورن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری پنج بر یک تیم ملی فوتبال اردن به پایان رسید.

نیمه اول

بازی تا دقیقه 30 نیمه اول شرایط متعادلی داشت و تقریبا هیچ فرصتی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و فلسطینی ها پا به پای رقیب خود پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 32 تیم ملی فوتبال اردن با ضربه زیبای پای راست یوسف الرواشده از گوشه محوطه جریمه به گل اول خود رسید.

طولی نکشید تا دو دقیقه بعد حمزه الدرادره پاس ارسالی از سمت چپ خط دفاعی تیم ملی فلسطین را به گل تبدیل کرد. او با یک تکل در این صحنه توانست خود را به توپ برساند و همین اتفاق سبب شد به دلیل اصابت با تیرک دروازه با مصدومیتی جزئی نیز مواجه شود.

تیم ملی فوتبال اردن تا دقایق پایانی نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و موفق شد باز هم توسط حمزه الدرادره در لحظات پایانی نیمه اول به گل برسد و با سه گل از فلسطین پیش افتد.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار نیز همانند نیمه اول در میانه میدان دنبال شد و موقعیت خطرناکی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. فلسطین در این نیمه کار را بهتر آغاز کرده بود و با فشار بر روی دروازه اردن قصد در جبران گل های خورده داشت. اردنی ها نیز که به نظر می رسید از سه گل زده شده اشباع شده بودند در لاک دفاعی فرو رفته و چشم به ضد حملات بسته بودند و از همین طریق نیز توانستند با فرار حمزه الدرادره مهاجم خود در دقیقه 75 گل چهارم را نیز به ثمر برسانند.

این مهاجم اردنی ها در دقیقه 79 باز هم توانست برای تیمش گلزنی کند و پاس ارسالی را با یک ضربه تک ضرب پای چپ از خط دروازه عبور دهد. این بازیکن در نهایت دقیقه 82 از بازی خارج شد.

اما فلسطینی ها که همچنان امیدوار بودند تا حداقل بتوانند اولین گل خود را در اولین دوره حضورشان در جام ملت های آسیا به ثمر برسانند در دقیقه 864 این بازی، توپی را که از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه اردن ارسال شده بود به گل تبدیل کردند. هبیشه با یک ضربه پای چپ این گل را برای تیم ملی فوتبال فلسطین به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال فلسطین در بازی ابتدایی خود در این جام مقابل ژاپن تن به شکست داده بود و اردنی ها نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل عراق بازی را واگذار کرده بود. ژاپن و عراق تا لحظاتی دیگر و از ساعت 12:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین