کد خبر: ۲۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

ایران پایتخت جراحی بینی جهان

دبیر علمی کنگره بین‌المللی بادی‌کانتورینگ از معروف شدن و نام گرفتن ایران به عنوان پایتخت جراحی جهان به علت فراوانی جراحی‌های بینی سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فارس، بهزاد خوروش دبیرعلمی کنگره بین‌المللی بادی‌کانتورینگ در نشست خبری این کنگره اظهار کرد: متأسفانه در ایران در رابطه با زیبایی، مشکلات فرهنگی وجود دارد و افراد بر این باورند که زیبایی صورت برای آنان زیبایی سیرت به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: شمار بالای جراحی‌های بینی در کشور در حالی است که جراحی بینی در آمریکا به مراتب از ایران کمتر است و در کل می‌توان گفت جراحی‌های زیبایی و اقدامات زیبایی نیز از ایران به مراتب کمتر است.

خوروش با ذکر مثالی ادامه داد: زمانی که در آمریکا بودم از فردی که در حوزه جراحی‌های بینی فعالیت می‌کرد پرسیدم، چرا بینی فلان شخص را عمل نکردی؟ و او در پاسخ گفت؛ آن فرد بازیگر هالیوود نیست تا نیاز به عمل بینی داشته باشد. و این سخن بدان معنی است که در آمریکا، درخواست برای عمل جراحی بینی بسیار پایین است.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی بادی‌کانتورینگ تأکید کرد: من به عنوان فوق تخصص جراحی پلاستیک، در مواردی به بیمار توصیه می‌کنم از جراحی زیبایی منصرف شود، چرا که ممکن است نتیجه مورد نظر وی در این جراحی‌ها به دست نیاید.

وی افزود: گاهی بیمارانی برای جراحی‌های زیبایی به من مراجعه می‌کنند که مشکل مالی دارند و حتی به نان شب نیز محتاجند، ولی به علت چشم و همچشمی به این کار دست می‌زنند و من با صراحت به بسیاری از آنها می‌گویم؛ پول جراحی را در جای دیگر زندگی باید هزینه کرد، نه در جراحی‌های زیبایی غیرضروری.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین