کد خبر: ۲۸۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
فرزین محدث بازیگر "شاعر زباله‌ها" در گفت‌وگو با آفتاب:

تجربه کسب می‌کنم تا موفق به سینما بازگردم

فرزین محدث گفت که سه نمایش در جشنواره تئاتر فجر امسال داشته اما هیچکدام در بخش مسابقه قرار نگرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: فرزین محدث، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر از نمایش تازه خود به نام" ملیح" در موزه استاد انتظامی خبر داد. محدث همچنین گفت که سه نمایش در جشنواره تئاتر فجر امسال داشته اما هیچکدام در بخش مسابقه قرار نگرفته‌اند. وی ابراز امیدواری کرد با تغییر برخی ساز وکارها جشنواره فجر بتواند موفق‌تر از گذشته عمل کند.

به گزارش آفتاب، فرزین محدث، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر که شهرت وی به‌خاطر بازی در فیلم سینمایی "شاعر زباله‌ها"ست، توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرد.

محدث در زمینه فعالیت‌های تازه‌اش به «آفتاب» گفت: «نمایش ملیح به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی افسانه زمانی در موزه استاد انتظامی بخشی از فعالیت‌های تازه در حوزه تئاتر است. تئاتر همیشه جزء علایق اولیه هنری من بوده است و راه تجربه‌اندوزی را برای من باز کرده است. امسال هم در جشنواره تئاتر فجر سه نمایش کار کردم که هیچکدام به بخش مسابقه نرسیدند اما امیدوارم در اجراهای عمومی این نمایش‌ها با موفقیت روبرو شوند.»

بازیگر "مجنون لیلی" در ادامه درباره جشنواره تئاتر فجر گفت: «جشنواره تئاتر فجر در دوره‌هایی بسیار موفق ظاهر شده است. من فکر می‌کنم اگر نوع نگرش‌ها به مقوله هنر تئاتر تغییر پیدا کند و این تغییر نگرش جدی در بودجه، نوع نگاه هیات داوران به آثار و به کارگیری نسل جوان هنر نمایش، متبلور شود می‌توانیم روزهای بهتری برای تئاتری‌ها تصور کنیم.»

 محدث به فعالیت‌های دولت یازدهم در عرصه هنر اشاره کرده وگفت: «من همیشه به تغییرات تدریجی امیدوارم فکر می‌کنم یک‌شبه ره‌صد ساله رفتن ممکن نیست. اما با تغییرات تدریجی می‌توان به نتایج مملوس‌تر و بهتری دست یافت و اصولا به این تغییرات نیز امیدوارم هستم.» 

بازیگر فیلم آزمایشگاه در ادامه به فعالیت‌های خود در حوزه سینما پرداخته و گفت :« احساس می کنم برای خلق نقش ها و کارهای تازه به خویشتن داری نیازمندم دوست دارم مدتی از سینما دور باشم تا بعد با تفکر جدید و اندیشه های تازه کارهای متفاوت و ماندگاری انجام دهم این است که مدتی است کار تازه سینمایی را قبول نکردم و فعلا به تجربه اندروزی در تئاتر ادامه خواهم داد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین