کد خبر: ۲۸۰۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

عراق حریف بعدی ایران شد

تیم‌های ژاپن و عراق با برتری برابر اردن و فلسطین به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه چهارم به دور یک چهارم نهایی صعود کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ژاپن برابر اردن و عراق برابر فلسطین با برتری دو بر صفر ژاپن و عراق به پایان رسید.

در سیدنی تیم‌های ژاپن و اردن درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که بر روی کاغذ شانس صعود اردن و حتی حذف ژاپن وجود داشت اما سامورایی‌ها از همان ابتدا نشان دادند که تنها به پیروزی فکر می‌کنند و در تمام بازی قدرتشان را به حریف دیکته کردند. برای ژاپن در این دیدار کیسوکه هوندا در دقیقه 23 به ثمر رساند. او از توپی که دروازه‌بان اردن نتوانسته بود به خوبی دفع کند استفاده کرد و یک گل برای ژاپن به ثمر رساند و در دقیقه 82 هم شین‌جی کاگاوا روی پاس عرضی‌ای که برایش ارسال شده بود گل دوم را به ثمر رساند تا تیر خلاص را به اردن بزند و امیدهای این تیم را به یاس تبدیل کند.

ژاپنی‌ها در طول این دیدار فرصت‌های زیاد گلزنی متعددی داشتند که با واکنش‌های خوب دروازه‌بان اردن، حامد شکور این توپ‌ها تبدیل به گل نشد تا ژاپن با این سه امتیاز به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود.

در دیگر دیدار این گروه مصاف تیم‌های عراق و فلسطین با برتری دو بر صفر عراقی‌ها به پایان رسید. در این دیدار هم عراقی‌ها بر بازی مسلط بودند اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا این که در دقیقه 48، یونس محمود از روی یک کرنر ارسال شده تک گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه 88 احمد یاسین روی یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد تیمش را به گل دوم برساند. به این ترتیب عراق موفق شد با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه چهارم صعود کند و رقیب ایران در مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین در این دیدار یونس محمود در دقیقه 62 یک ضربه پنالتی برای تیمش را از دست داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین