کد خبر: ۲۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

شنبه؛ آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از روزهای ۴ و۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، راشدی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی اظهار داشت: ۵۰ درصد پیش‌فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود که نسبت به نوروز ۹۳ سهمیه فروش اینترنتی افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود:پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ برای محورهای شمال، شمال غرب، مسیرهای منتهی به مشهد و آذربایجان آغاز می‌شود و ۵ بهمن برای محورهای جنوب و جنوب شرقی و ۶ بهمن قطارهای تهران – مشهد – خراسان نیز پیش‌فروش صورت می‌گیرد.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ بهمن تا ساعت ۱۲ همان روز مسیرهای شمال غرب به آذربایجان به صورت آنلاین از طریق دفاتر فروش بلیت پیش‌فروش می‌شود و روز دوشنبه برای محور جنوب و جنوب شرق و در همان ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر پیش‌فروش صورت می‌گیرد.

وی افزود: روز سه‌شنبه قطارهای تهران – مشهد – خراسان از طریق فروش آنلاین پیش‌فروش می‌شود.

راشدی با اشاره به این‌که پیش‌فروش بلیت برای روزهای ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۴ خواهد بود،افزود: متقاضیان خرید بلیت حتماً کارت ملی به همراه داشته باشند زیرا این سامانه با ثبت‌احوال مرتبط است و به محض ورود کد ملی تمام مشخصات فرد ثبت‌ می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین