کد خبر: ۲۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
نائب رییس مجلس آلمان در دیدار با معاون رییس جمهوری:

موفقیت مذاکرات هسته ای به نفع آلمان و ایران است

نایب رییس مجلس آلمان گفت: گفت و گوهای دو طرفه مستقیم برای شناخت بهتر شرایط است و می تواند مذاکرات سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، خانم «کلادیا روت» روز شنبه در دیدار با «شهیندخت مولاوردی» معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد مذاکرات هسته ای به موفقیت انجامد زیرا برای هر دو کشور آلمان و ایران خوب است.

وی با بیان اینکه خشونت در سراسر جهان زیاد است، اضافه کرد: سال گذشته سفری به اردن، لبنان، عراق و سوریه داشتم و شاهد فرار شمار زیادی از پناهندگان بودم، بسیاری از زنان ایزدی از فروش اجباری دختران خود گفتند بنابراین باید با همکاری های همه جانبه، این خشونت ها به پایان برسد.

نایب رییس مجلس آلمان با اشاره به تروری که اخیرا در فرانسه به وقوع پیوست اظهار داشت: ریشه این مساله مذهبی نبود.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری ایران درباره مبارزه با افراطی گری و خشونت سخنان خوبی داشته است، گفت: نباید کسی به خاطر اختلاف نظر جان خود را از دست دهد و به قول رییس جمهوری آلمان این اعمال ضد خدایی است.

خانم روت با تاکید بر مبارزه با هرگونه تبعیض در دنیا ادامه داد: صدر اعظم، رییس جمهوری و رییس مجلس آلمان اعلام کرده اند، اسلام جزیی از آلمان است و همه تلاش می کنیم حرکات ضد اسلامی و ضد یهودی از بین برود و آزادی مذهب وجود داشته باشد.

وی که عضو حزب سبزهای آلمان است، با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا حقوق برابر زن و مرد وجود ندارد، گفت: اولین بند اصلی در قانون آلمان اشاره به عزت بشر نه زن یا مرد بودن دارد و باید برای حقوق برابر در آموزش و اشتغال زنان و مردان همت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین