کد خبر: ۲۸۱۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

پیروزی رئال در شب اخراج رونالدو

رئال مادرید در آغاز هفته بیستم رقابت های لیگا برابر میزبانش کوردوبا در شبی که کریستیانو رونالدو اخراج شد به پیروزی دو بر یک دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته بیستم رقابت های لیگا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید که در خانه کوردوبا به میدان رفته بود توانست در دقایق پایانی تساوی را با پیروزی عوض کند تا سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

در این دیدار ابتدا نبیل قیلاس در دقیقه سه از روی نقطه پنالتی برای میزبان گلزنی کرد اما کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در دقیقه 27 گل تساوی را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

در نیمه دوم رئال مادرید بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد اما دفاع کوردوبا شب خوبی را پشت سرگذاشت. در دقیقه 82 کریستیانو رونالدو با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا پس از مدت‌ها این بازیکن پرتغالی کارت قرمز را برابر دیدگان خود بیند. 5 دقیقه بعد بازیکن کوردوبا هم با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی اخراج شد تا دو تیم 10 نفره شوند.

در حالی که همه انتظار می داند که بازی با همین نتیجه به پایان برسد، گرت بیل در دقیقه 90 گل پیروزی رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته رئال مادرید اضافه شود.

رئال مادرید با این پیروزی 48 امتیازی شد تا در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگا تا دقایقی دیگر بارسلونا در خانه الچه به میدان می رود. در جدول رده بندی بارسلونا با 44 امتیاز در رده دوم است و اگر می خواهد فاصله یک امتیازی خود با رئال را حفظ کند باید در این دیدار به پیروزی برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین