پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۲۸۱۲۷۲
۱۵:۱۴
۱۳۹۳/۱۱/۰۵

شهردار تهران: اگرمالک پاساژعلاءالدین اندازه بودجه شهرداری پول می داد بازهم طبقه هفتم راخراب می کردیم

۱۵:۱۴
۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: نسیم آنلاین نوشت: قالیباف گفت: اجازه نمی‌دهم ایمنی و سلامت مردم با پارتی بازی و پول معامله شود.

شهردار تهران گفت: مالک علاء‌الدین اگر به اندازه کل بودجه شهرداری تهران هم پول می‌داد باز هم از تخلفاتش نمی‌گذشتیم و باز هم طبقه هفتم را تخریب می‌کردیم؛ چون سلامت و ایمنی مردم قابل معامله نیست.

 


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha