کد خبر: ۲۸۱۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

«حنیف عمرا‌ن‌زاده» ممنوع‌الخروج شد

بدهی مالیاتی باعث شد تا با شکایت اداره‌ی کل امور مالیاتی استان همدان "حنیف عمران زاده" مدافع استقلال تهران که سابقه بازی در پاس همدان را دارد به همراه پنج بازیکن دیگر ممنوع الخروج شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همدان، اداره کل امور مالیاتی همدان با انتشار آگهی در تازه ترین شماره منتشره یکی از نشریات محلی همدان به طور رسمی 6 بازیکن شاغل در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کشورمان را به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج معرفی کرد. 
 
براساس این گزارش "حنیف عمران زاده" مدافع استقلال تهران، "پویا سیف پناهی" مدافع ذوب آهن اصفهان، "سامان صفا" دروازه بان نفت و گاز گچساران، "صابر میرقربانی" مهاجم استقلال اهواز، "محمد اسماعیل نظر" هافبک پارسه تهران و "مهدی آقامحمدی" بازیکن پیشین پاس و البدر بندر کنگ بدهکار مالیاتی هستند. 
 
گزارش منتشره حکایت از بدهی بیش از 110 میلیون تومانی این بازیکنان به اداره کل مالیاتی استان همدان دارد که البته مشمول بیش از 134 میلیون تومان جریمه نیز شده است. 
 
بیشترین اصل بدهی مربوط به "سامان صفا" است که این بازیکن 604 میلیون و 950 هزار و 370 ریال به اداره کل مالیاتی استان همدان بابت قراردادش با تیم پاس در سال 89 بدهکار است و هم اکنون مشمول 567 میلیون و 11 هزار و 555 ریال جریمه شده است. 
 
اداره کل امور مالیاتی استان همدان به این بازیکنان مهلت داده تا در اسرع وقت برای تسویه مالیاتی به همدان مراجعه کنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین