کد خبر: ۲۸۱۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

زن جوان قربانی نقشه شوم مامور قلابی شد

مامور قلابی اداره برق که در جریان سرقت طلاهای زن جوان، او را تا یک قدمی مرگ برده بود پای میز محاکمه قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش جام جم، زن جوان صبح زود بیدار شد و بعد از رفتن همسرش به محل کار، مشغول کارهای خانه شد. نیم ساعتی نگذشته بود که زنگ در به صدا در آمد. وقتی آیفون را برداشت مردی آن سوی خط مدعی شد، مامور اداره برق بوده و برای نوشتن کنتور آمده است. زن جوان هم بدون اطلاع از سرنوشت شومی که در انتظارش بود، در را باز کرد. مرد جوان وقتی وارد خانه شد، ادعا کرد کنتور برق دچار مشکل شده و به همین دلیل درخواست کرد آخرین فیش برق را برایش بیاورد تا آن را بررسی کند.

زن بر اساس خواسته مرد کمد را به هم ریخت تا فیش مورد نظر را پیدا کند که ناگهان صدای جیغ دخترش را شنید. سراسیمه به اتاق نشیمن رفت. او با مشاهده مامور برق که چاقویی را زیر گلوی دخترش گذاشته بود وحشت کرده و سعی کرد دخترک را نجات دهد. مرد مهاجم زن صاحبخانه را تهدید می کرد اگر سر و صدا کند، فرزند او را خواهد کشت. زن نمی دانست چطور فرزندش را نجات دهد و با التماس از مرد مهاجم خواست فرزندش را رها کند. در همین موقع مرد، دخترک را داخل یکی از اتاق ها زندانی کرد و از زن جوان خواست هر چه پول و طلا در خانه دارد، بیاورد. درهمین موقع زن صندلی چوبی را به سمت مرد مهاجم پرت کرد و خود را به سمت در ورودی خانه رساند تا از همسایه ها کمک بخواهد.

مرد مهاجم به سوی او حمله ور شد و با چاقویی که به دست داشت ضربه های متعددی به پیکر زن جوان وارد آورد و او غرق در خون، صدا در گلویش خفه شد. در همین موقع مرد مهاجم به سمتش رفت و هر چه طلا همراه داشت، سرقت کرد و گریخت.

زن در حالی که بشدت زخمی شده بود، خود را کشان کشان به کوچه کشاند و از اهالی درخواست کمک کرد. همسایه ها با مشاهده این صحنه زن جوان را به بیمارستان منتقل کرده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

روز بعد با به هوش آمدن زن جوان، ماموران به تحقیق از او پرداختند که معلوم شد مردی با جعل عنوان مامور اداره برق به خانه او آمده و دست به این کار زده است. با چهره نگاری از متهم فراری او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

در بررسی سوابق کیفری متهم معلوم شد او یک دزد سابقه دار بوده و چندی پیش از زندان آزاد شده بود.

با اعتراف متهم به سرقت طلاهای شاکی و زخمی کردن وی ، او روانه زندان شد و پرونده اتهامی با صدور کیفرخواست به شعبه 101 دادگاه جزایی دادگستری شهر قدس ارسال شد و چند روز پیش مرد زندانی در این شعبه به ریاست قاضی نعمت الله موسوی به اتهام ورود به خانه شاکی، ضرب و جرح عمدی وی، سرقت طلاهای او و نیز جعل عنوان محاکمه شد.

متهم در آخرین دفاع خود جرایمش ر ا پذیرفت و گفت: فقط به قصد سرقت طلاهای زن صاحبخانه او را با ضربه های چاقو بشدت زخمی کردم.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا بزودی حکم دادگاه در این باره صادر شود. این در حالی است که بر اثر صدمات وارد شده به شاکی، این زن از ناحیه کبد بشدت آسیب دیده و تحت درمان ویژه ای قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین