کد خبر: ۲۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰

شهادت پلیس بروجردی در درگیری با یک شرور

سربازی که همراه گشت بود پس از تیراندازی فرد شرور به سمت پلیس، قاطعانه وارد عمل شد و با تیراندازی به سمت ضارب اسلحه وی را ضبط کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سروان ' رحمان فتح الهی' پلیس فداکار و شجاع بروجردی در درگیری مسلحانه با فردی شرور به شهادت رسید.

سرهنگ 'علیرضا دلیری' در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز سه شنبه یک نفر شرور با مسوول یکی از نمایشگاه های خودرو در بروجرد درگیر و به سمت وی تیراندازی کرد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس در حال انجام ماموریت گشت و کنترل با شنیدن صدای تیراندازی خود را به محل جرم رساندند و تلاش کردند مانع تیراندازی فرد شرور شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد افزود: گشت آگاهی در قالب یک مامور انتظامی و یک سرباز اخطارهای مکرری به فرد شرور دادند ولی متاسفانه وی تیراندازی های خود را ادامه و مامور پلیس را هدف گلوله مستقیم قرار داد.

وی گفت: سربازی که همراه گشت بود پس از تیراندازی فرد شرور به سمت پلیس، قاطعانه وارد عمل شد و با تیراندازی به سمت ضارب اسلحه وی را ضبط کرد.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری فرد ضارب با اقدام به موقع سرباز نیروی انتظامی اضافه کرد: فرد شرور که در درگیری مسلحانه مجروح شده بود توسط پلیس برای مداوا به بیماستان منتقل شد.

وی حضور و اقدام به موقع ماموران پلیس در صحنه را ستود و گفت: این اقدام فداکارانه باعث نجات جان شهروندان شد که قابل تحسین است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به شجاعت سروان 'رحمان فتح الهی' در این حادثه افزود: این مامور جان بر کف در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین