کد خبر: ۲۸۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

رییس جمهور: امام (ره) آن روز که ضروری بود راه صلح را برگزید

رییس جمهور گفت: امامی که در مقاطع مختلف در برابر دشمن و استکبار ایستادگی کرد و استکبارستیزی را به ما آموخت شهامت آن را داشت که آن ضروری است راه صلح را برگزیند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه تجدید میثاق هیات دولت با آرمان های امام راحل با بیان اینکه امام (ره) مصحلت ، قدرت در دولت اسلامی را تبیین کرد گفت: امام در آن شرایط امنیتی سخت فرمان 8 ماده ای را صادر کرد و حقوق شهروندی را برای همه مردم تبیین و روشن ساخت.

وی ادامه داد: امام با خانه نشینی و عافیت طلبی مخالف بود. هم راهش با مفسدان و ظالمان فاصله داشت و هم با کسانی که مسیر جمود را انتخاب کرده بودند فاصله داشت.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور اظهار کرد: امام راه اعتدال ، پیشرفت و توسعه را آموخت . امامی که در مقاطع مختلف در برابر دشمن و استکبار ایستادگی کرد و استکبارستیزی را به ما آموخت شهامت آن را داشت تا آن روز که ضروری است راه صلح را برگزیند و آن را در مسیر توسعه و ثبات کشور ادامه دهد.

روحانی گفت: امام همان روز که لازم بود زمان و مکان را درنظر داشت. و اجتهاد امام اصلاح طلبی اصولگرایانه بود. اجتهاد امام تحول خواهی سنت خواهانه و اجتهاد امام انقلاب دولت ساز بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین