کد خبر: ۲۸۲۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

روی دیوار فوری خانه‌تکانی کنید!

دیوار کسب و کار اینترنتی نوپایی است که خدمات ارائه‌ی رایگان آگهی انواع و اقسام کالا و خدمات را ارائه می‌کند. دیوار هم‌اکنون به بخشی از زندگی میلیون‌ها ایرانی تبدیل شده است و در بیش از چهل شهر ایران نیاز به واسطه در معاملات را از بین برده است. تعداد آگهی‌هایی که روزانه بر روی این دیوار مجازی چسبیده می‌شود اکنون از مرز ۵۰٬۰۰۰ گذر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با اینکه تنها دو سال از آغاز فعالیت‌های دیوار که با تمرکز بر روی پتانسیل‌ها و بازار رو به رشد تلفن‌های همراه هوشمند شکل گرفت می‌گذرد، در حال حاضر می‌توان در دسته‌بندی‌هایی مانند خرید خودرو آن را رقیبی بسیار جدی برای نیازمندی‌های پرهزینه‌ی روزنامه‌ها دانست. خدمات آنلاین با توجه به هزینه‌ی کمتر و سادگی بیشتر برای کاربران، باعث گسترش فرهنگ خرید و فروش لوازم دست‌دوم شده است. فضایی که پیش از این تنها محدود به کسب و کارها و معاملات دارایی‌های گرانقیمت مانند مسکن و زمین بود، اکنون با خلق راه‌کارهای آنلاین، امکان معامله کوچکترین و ارزان‌ترین کالاها را هم فراهم کرده است. در دیوار از لوازم خانگی تا حیوانات خانگی معامله می‌شود. از خودروهای گرانقیمت تا دوچرخه و سه‌چرخه. از رویدادهای بزرگ مثل کنسترت تا رویدادهای کوچک مانند حراج‌های خانگی لوازم و اثاثیه منزل. 

خرید برخی کالاها به صورت دست‌دوم از لحاظ اقتصادی بسیار توصیه می‌شود. به محظ اینکه شما سوار خودروی نو شوید صدها هزار تومان تا میلیون‌ها تومان از قیمت آن می‌افتد. اثاثیه خانه به محظ انتقال از مغازه دیگر قیمت نو را نخواهند داشت. طلا و جواهرات، البسه‌ی مارک‌دار، لباس کودکان، لوازم ورزشی، کتاب، سی‌دی، بازی‌های پلی‌استیشن و اکس‌باکس تنها برخی از مثال‌هایی هستند که اگر کالای سالم و دست‌دوم آنها را پیدا کنید بسیار صرفه‌جویی خواهید کرد. 

اگر تاکنون این نوع معامله را تجربه نکرده‌اید شاید بد نباشد همزمان با خانه‌تکانی نوروز ۹۴ یکبار آن را امتحان کنید چه در خرید کالاهای مورد نیاز خود و چه فروش لوازمی که دیگر برای شما کاربرد ندارد و ترجیح می‌دهید در سال آینده دیگر جایی در خانه‌ی شما نداشته باشند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین