کد خبر: ۲۸۲۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

اتهام نماینده مجلس به ظریف: ماهی یک بار در جنگل لاویج دیده می‌شوید

نماینده نور و محمودآباد اظهار داشت: کسی به کلاه و عینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نماینده نور و محمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آن قدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.

 «عبدالوحید فیاضی» روز یک شنبه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: خدمات شما قابل تقدیر است اما خدمات نه آن قدری که شما شبانه روزی کار کنید ؛ چرا که دست کم ما اهالی نور شما را هفته ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج مشاهده می کنیم.

وی خطاب به رییس جمهوری نیز گفت: منتقدان را به تمسخرگرفتن و غیرمنطقی تلقی کردن صفت یک رییس جمهور ارزشمند و اعتدال گرا نیست.

نماینده نور و محمودآباد اظهار داشت: کسی به کلاه و عینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید.

رییس جمهوری روز گذشته از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد و گفت: ما دیپلمات های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و می بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر 1+5؛ 6 کشور قدرتمند می ایستد، سخن می گوید و حرف حقوقی، سیاسی و فنی می زند.

روحانی اظهارداشت: «این برای کشور ما افتخار است، حالا ممکن است کسی ایراد بگیرد و بگوید آقا تند راه رفتی، کند راه رفتی یا این که کتش کج بود، عینکش چطوری بود، این ها که حرف نشد. ما باید به دیپلمات های شجاعمان افتخار کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: تیم مذاکره کننده چند روز پیش آمده بودند و می خواستند که به مذاکرات بروند، دیدم نه شب خوابیده اند و نه شب قبل آن، آن شب نیز که عازم مذاکره بودند، آن ها نه شب و نه روز دارند، تلاش می کنند و شجاعانه سخن می گویند.

فیاضی در ادامه تذکر شفاهی خود خواستار توجه به برنج کاران مازندرانی شد و گفت: کشاورزان مازندرانی انبارهایشان پر ازبرنج مانده است.

** احیای تالاب هامون

همچنین حلیمه عالی نماینده سیستان در تذکرات شفاهی به بدی آب وهوا در استان سیستان، تعطیل شدن پروازها دراین منطقه ، عدم اجرایی شدن دستور رییس جمهوری برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و توجه به وضعیت کشاورزان منطقه اشاره کرد.

وی در تذکر به رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: آیا احیای تالاب ها و به ویژه تالاب هامون به سفرها وهمایش ها خلاصه می شود آیا یک هکتار از تالار هامون احیا شده است؟

نماینده مردم سیستان ادامه داد: از وزیر آموزش وپرورش می خواهیم به وضعیت فرهنگیان این منطقه رسیدگی کند و چرا آموزش وپرورش دراین منطقه تبدیل به قومی وقبیله ای و باشگاه سیاسی شده است که بهتراست مورد لحاظ قرارگیرد.

هم چنین عزیز اکبریان نماینده البرز در تذکر شفاهی به رییس جمهوری گفت: لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری را به مجلس ارسال کنید چرا که سه سال ازاتمام این قانون می گذارد و حقوق بازنشستگان در وضعیت بدی است.

وی در ادامه از گاز رسانی نشدن به 75 روستا درمنطقه جاده چالوس انتقاد کرد.

**رسیدگی به جاده های آذربایجان

نادر قاضی پور در تذکری تصادف و فوت پنج بانوی معلم در جاده تبریز – اهر را تاسف بار دانسته بود و خواستار رسیدگی به جاده های آذربایجان شد.

محمد رضا باهنر نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی نیز در جواب وی گفت: من نیز این موضوع را تسلیت می گویم و این ربطی به آذرباریجانی ها ندارد بلکه کرمانی ها و اصفهانی ها هم کشته می شوند. وزارت راه باید تلاش کند تا تصادفات ناشی از مشکلات کم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین