کد خبر: ۲۸۲۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کارگردان بوفالو درگفت‌وگو با آفتاب:

پایان این فیلم مانند همان مرداب است

فیلم "بوفالو" سومین فیلمی بود که روز گذشته در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و هومن سیدی روایتگر زندگی مردی است که در کنار تلاب زندگی می‌کند و زندگی‌اش با بیرون کشیدن جنازه‌ای از مرداب عجین می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: کاوه سجاد حسینی، کارگردان فیلم بوفالو معتقد است: لازم نیست همه فیلم‌ها در گیشه به فروش میلیاردی برسند؛ گاهی برخی فیلم‌ها برای مخاطبان خاص ساخته می‌شوند.

به گزارش آفتاب، فیلم "بوفالو" سومین فیلمی بود که روز گذشته در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و هومن سیدی روایتگر زندگی مردی است که در کنار تلاب زندگی می‌کند و زندگی‌اش با بیرون کشیدن جنازه‌ای از مرداب عجین می‌شود.

 کاوه سجاد حسینی به ارزیابی بعضی انتقاداتی که به ریتم کند این اثر وارد شده پرداخته و به آفتاب گفت: «وقتی ریتم مرداب وارد قصه‌ای می‌شود تمام این قصه تحت الشعاع قرار می‌گیرد. مرداب در واقع نوعی نگاه همراه با سکون است که در دکوپاژ، بازی و فیلمنامه و فضای کلی اثر تاثیر می‌گذارد و نمی‌توان مرداب و اثرش را نادیده گرفت.»

کاوه سجاد حسینی به فروش این فیلم در گیشه اشاره و تاکید کرد: «من معتقد نیستم فروش این فیلم پایین خواهد بود اگرچه براین اعتقاد نیز نیستم که هر فیلمی باید به فروش میلیاردی دست پیدا کند زیرا برخی از فیلم‌ها برای مخاطبان خاص ساخته می‌شوند. اینکه عده‌ای ممکن است فیلم را دوست نداشته باشند و بگویند فیلم قصه ندارد، طبیعی است زیرا ممکن است فیلم با سلیقه آن‌ها جور نباشد.»

 وی در ادامه تاکید کرد: «باور ندارم فیلمنامه این فیلم سرسری نوشته شده است زیرا ما زمان زیادی را برای تدوین و بررسی فیلمنامه صرف کردیم. گاهی قرار نیست همه چیز بر ذهنیت قبلی ما استوار شده باشد. بعضی فیلم‌ها مانند فریم‌های عکس هستند که باید در کنار یکدیگر بگذرند و معنای خود را برجای بگذارند.»

گفتنی است همایون اسعدیان، تهیه کننده این اثر نیز در نشست خبری این فیلم به تفاوت سلیقه خود و کارگردان این اثر پرداخته وتاکید کرد: خودم کارگردان هستم ممکن است برخی مواقع سلیقه من و کاوه سجادی حسینی با هم یکسان نبوده اما سعی کردم تا کاوه حرفی را که خودش می‌خواهد بگوید و از همین‌رو صاحب اثر کاوه سجادی حسینی است. به هر حال نگاهی که در ذهن کاوه سجادی حسینی وجود دارد با ذهن من جور درنمی‌آید البته هیچ‌وقت احساس نکردم که کاوه تابع نظرات من باشد بنابراین این فیلم همه ما است و همه ما پای آن می‌ایستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین