کد خبر: ۲۸۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

رییس‌جمهور: دانشمندان ایرانی وارد مرحله جدید علوم فضایی شده‌اند

رییس جمهوری، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و تاکید کرد: اندیشمندان و دانشمندان بزرگ کشور وارد مرحله جدیدی در زمینه علوم فضایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، ماهواره فجر جمهوری اسلامی ایران امروز(دوشنبه) همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فرمان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در مدار کره زمین قرار گرفت.

رییس جمهوری پس از صدور فرمان پرتاب ماهواره فجر در سخنانی با درود و سلام به همه شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهارداشت: باید به ملت بزرگ ایران تبریک وتهنیت عرض کنم برای این که اندیشمندان و دانشمندان بزرگ فضایی ما وارد مرحله جدید در زمینه علوم فضایی شدند.

وی افزود: امروز بحمدالله ماهواره ملی فجر توسط ماهواره بر بومی ایرانی که سفیر فجر نام دارد به فضا پرتاب شد و این آغاز را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در زمینه فضایی مصمم است مسیر پیشرفت را ادامه دهد و ان شاءالله سال های آینده قدم به قدم توسط دانشمندان فضایی کشور این راه را ادامه خواهیم داد.

روحانی یادآور شد: این راه را ادامه می دهیم تا مرحله ای که بتوانیم نیازهای ملی خودمان را در زمینه فضایی توسط همه دانشمندان و فناوری بومی تامین کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین