کد خبر: ۲۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

رییس سازمان سینمایی: اکران فیلم محمد (ص) منوط به تصمیم کارگردان است

رییس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم «محمد (ص)» در جشنواره سی و سوم فیلم فجر گفت: علاقه مندیم تا درباره اکران این فیلم کارگردان آن (مجید مجیدی) تصمیم گیری کنند با این وجود امیدواریم که شاهد نمایش آن باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الله ایوبی سه شنبه شب درباره پراکندگی جغرافیایی فیلم های جشنواره فجر به خبرنگار سینمایی ایرنا پاسخ داد، این خبر خوبی است که محل فیلمبرداری (لوکیشن) 70 درصد آثار حاضر در این رخداد در شهرستان ها و استان هایی چون لرستان، کرمان، انزلی و نظایر آنها در چهار گوشه ایران پهناور صورت گرفته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگر درباره توجه سینماگران به موضوعات اجتماعی گفت : خوش ساخت بودن فیلم ها در اولویت کارگردان ها قرار داشته و این خوشحال کننده است که سینماگران ما در عین توجه به تولید اثر خوش ساخت به موضوعات اجتماعی با پایان بندی امیدوار کننده توجه دارند.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به حضور کارگردانان فیلم اولی و جوان در بخش نگاه نو در این دوره از جشنواره ادامه داد: در این بخش فیلم هایی متعهد، امیدبخش و در عین حال بشارت دهنده برای تلاش مردم جهت تعالی فرهنگی جامعه تولید شده و خوشبختانه فیلم سازان ما هم با آثارشان مسیرهای روشنی را برای تحقق این مهم ترسیم کرده اند.

ایوبی درخصوص توجه کارگردانان به سبک زندگی ایرانی - اسلامی در آثارشان گفت: سینماگران ما همیشه متعهد و پایبند به فرهنگ و مردم خود بوده اند، بنابراین توجه به آداب اصیل ایرانی یکی از سرچشمه های جوشش هنری فیلمسازان ایرانی به شمار می رود که در این رویداد سینمایی قابل رصد است.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به پوشش خوب خبری این جشنواره از سوی رسانه ها و نگاه گسترده آنها گفت: به هیچ وجه تاکیدی بر این مساله نداریم که ما را نقد نکنند اما امیدواریم که انتقادها جنبه مستدل و منطقی داشته باشد.

سی و سومین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه در حال برگزاری است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین