کد خبر: ۲۸۲۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

پاسخ ارشاد به انتقاد دو تن از مراجع

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه و حساسیت علمای محترم و مراجع معظم تقلید و متدینین جامعه را کاملا درک می کند و مقید است کوچکترین اتفاقی که باعث رنجش خاطر و نگرانی آن بزرگواران را به همراه داشته باشد ، در حوزه فرهنگ و هنر کشور رخ ندهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا کنون هیچ گونه مجوزی برای تک خوانی بانوان در هیچ نقطه ای از کشور صادر نشده و اخباری که در برخی سایت های خبری و نشریات در این رابطه آمده به هیچ وجه صحت ندارد و کاملا بی اساس است.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نوش آبادی با بیان این مطلب که برنامه های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منطبق با سیاست های کلی نظام و اسناد بالادستی و با رعایت موازین شرعی انجام می شود ، تاکید کرد: ادعای برخی از پایگاه های خبری مبنی بر صدور مجوز تک خوانی زنان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنای درستی ندارد و مصداق تشویش افکار عمومی است و قابل پیگرد حقوقی و قانونی است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حساسیت شخص جناب آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به رعایت موازین شرعی و قانونی و پایبندی ایشان به دیدگاه های فقهی و احکام اسلامی ، اجازه صدور مجوزهایی که در چارچوب ضوابط دینی و قانونی نباشد را نمی دهد و خوشبختانه تا کنون هیچ اقدامی در خصوص تک خوانی صورت نگرفته و آنچه بعضا مطرح شده است اجرای برنامه های هنری به صورت همخوانی و مختلط با رعایت مسائل شرعی و قانونی بوده است.

نوش آبادی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه و حساسیت علمای محترم و مراجع معظم تقلید و متدینین جامعه را کاملا درک می کند و مقید است کوچکترین اتفاقی که باعث رنجش خاطر و نگرانی آن بزرگواران را به همراه داشته باشد ، در حوزه فرهنگ و هنر کشور رخ ندهد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی التزام عملی به احکام شرع اسلام دارد و نقطه نظرات و فتاوا و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار می دهد و به هیچ وجه از آن عدول نخواهد کرد و به اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی می اندیشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین