کد خبر: ۲۸۲۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

مصلحی: دستگیری ریگی از برکات قرائت زیارت عاشورا به توصیه آیت‌الله بهجت بود

مصلحی وزیر سابق اطلاعات، موفقیت دستگیری عبدالمالک ریگی را از برکات قرائت زیارت عاشورا به توصیه آیت الله بهجت عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام مصلحی در یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه توفیق شهادت برای شهدای دفاع مقدس، به شهدای دوران انقلاب برمی گردد، اظهار کرد: آنها باعث شدند که توفیق شهادت، نصیب شهدای دفاع مقدس شود.

وی با تاکید براینکه، برگزاری یادواره شهدای دوران انقلاب، اقدام بسیار با ارزشی است، تصریح کرد: باید به اقدامات کسانی که در راه پیروزی انقلاب فداکاری کردند و همچنین شهدای انقلاب، توجه ویژه کنیم واین اقدام سراسری شود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه گیلان بزرگانی مانند آیت الله بهجت و میرزا کوچک خان دارد، افزود: از افتخارات من، طلبگی در محضر ایشان بود و اگر موفقیت هایی به دست آورده ام، به توصیه های ایشان برمی گردد.

حجت الاسلام مصلحی موفقیت دستگیری عبدالمالک ریگی را از برکات قرائت زیارت عاشورا به توصیه آیت الله بهجت عنوان کرد و گفت: برای دستگیری ریگی، نقشه های ما به هم خورده بود اما با تلاش نیم ساعته تشکیلات نظامی کشور، هواپیمای حامل ریگی در خاک ایران به زمین نشانده شد و پیام این اقدام، که آمادگی بسیار بالای تشکیلات نظامی و اطلاعاتی کشور است را آمریکایی‌ها به خوبی فهمیدند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بشر، انقلاب های بسیاری رخ داده است که با انقلاب های انبیاء و اولیای الهی فرق دارد، تصریح کرد: انقلاب‌های بشری برای حل مشکلات معیشتی و دنیایی اتفاق افتاده‌اند، درحالیکه در هیچ جای قرآن، گفته نشده، پیامبران برای معیشت مردم فرستاده شده‌اند.

وزیرسابق اطلاعات، انقلاب اسلامی را در راستای حرکت انبیاء دانست و خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید، پیامبران برای بندگی خدا و اجتناب از طاغوت آمده‌اند.

مصلحی با اشاره به اینکه مردم در مواجهه با حقایق حرکت و انقلاب الهی چهار دسته‌اند، افزود: دسته‌ای این حقایق را می‌بینند ولی به آن کاری ندارند و رهایش می‌کنند، دسته‌ای در مقابل آن می ایستند ودشمنی می کنند که دشمنان پیامبران از این دسته هستند.

وی با تصریح براینکه، دسته سوم با مسیر انقلاب‌های الهی، همراه می شوند، اما نمی‌توانند تا پایان ادامه دهند، گفت: در تاریخ اسلام، افرادی که با پیامبر همراه شدند اما در طی زمان، تحت تاثیر دشمنان اسلام قرار گرفتند، از این دسته هستند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه، این ریزش و چالش، در حرکت‌های الهی قطعی است، تاکید کرد: طبق فرمایش امام علی(ع) باید مسیر حق را با معیارها و نه با انسانها بسنجیم.

حجت الاسلام مصلحی اظهارکرد: دسته چهارم انسانهایی هستند که تا آخرین نفس، با حرکت های الهی همراه می شوند و استقامت می کنند که حزب الله لبنان و انسان‌های پرورش یافته جمهوری اسلامی از این دسته هستند.

وی با اعلام اینکه مسیر استقامت همه معادلات دنیا را به هم ریخت، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند" هر کسی و هرگروهی در هرجای عالم، در مقابل اسرائیل بایستد، مورد حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی است" و این همان مسیراستقامت است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه، امام خمینی(ره) با سه هدف ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی درجهان اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام مهدی(عج)، انقلاب کردند، گفت: استکبار علی رغم دستگاه های عظیم اطلاعاتی، نتوانست بیداری اسلامی را پیش بینی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین