کد خبر: ۲۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶

رهایی گروگان 11 ساله در کرمان

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان از آزادی گروگان 11 ساله از چنگ گروگانگیران خبر داد و گفت: این گروگانگیری با هدف اخاذی در شهر کرمان انجام شده بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان از آزادی گروگان 11 ساله از چنگ گروگانگیران خبر داد و گفت: این گروگانگیری با هدف اخاذی در شهر کرمان انجام شده بود.

به گزارش ایسنا، منطقه‌ی کویر، سردار «حسین چناریان» صبح امروز(شنبه 18 بهمن‌ماه) در جمع اصحاب رسانه با حضور گروگان آزاد شده و خانواده آن افزود: در این رابطه دو متهم که برادر هستند نیز دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان سابقه‌ی اعتیاد به مواد مخدر و سرقت را نیز دارند.

چناریان با اشاره به اینکه هیچ وجهی به گروگانگیران پرداخت نشده است، افزود: این پسربچه هنگام بازگشت از مدرسه از سوی دو نفر ربوده شده بود و گروگانگیران دو ساعت پس از ربایش کودک با خانواده‌ی وی تماس گرفته و درخواست مقادیر فراوانی وجه نقد کرده بودند.

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه گروگانگیران در حاشیه‌ی شهر کرمان سکونت داشته‌اند، اظهار کرد: خانواده‌ی گروگان، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، موارد را با پلیس در میان گذاشتند و با تشکیل تیم ویژه‌ای در پلیس آگاهی و انجام اقدامات ضربتی، این گروگان جمعه شب آزاد شد و به کانون خانواده خود بازگشت.

وی تصریح کرد: گروگانگیری با هدف اخاذی و امنیتی در استان کرمان بندرت اتفاق می‌افتد و عمده گروگانگیری‌ها به‌علت اختلافات ناشی از قاچاق مواد مخدر یا مربوط به اتباع بیگانه است.

چناریان با بیان اینکه کمتر از پنج درصد از جرائم در کرمان، گروگانگیری است، خاطرنشان کرد: همه‌ی گروگانگیری‌ها با تلاش نیروهای انتظامی کشف می‌شود.

فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: میانگین کشف گروگانگیری‌ها در کرمان سه روز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین