کد خبر: ۲۸۳۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

هاموند: مذاکرات سازنده با ظریف داشتیم

فیلیپ هاموند پس از دیدار با محمدجواد ظریف در مونیخ، این دیدار را سازنده توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید کرد که دیداری سازنده با محمدجواد ظریف داشته است.

فیلیپ هاموند پس از دیدار با محمدجواد ظریف در مونیخ، این دیدار را سازنده توصیف کرد.

وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با محمدجوادظریف در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: «مذاکرات سازنده‌ای با ظریف داشتم. اگر اراده وجود داشته باشد توافق هسته‌ای همچنان ممکن است. از ایران می‌خواهم این فرصت را از دست ندهد».

هاموند در حالی از ایران خواسته که «فرصت را از دست ندهد» که بر اساس خبرهای منتشر شده از محتوای مذاکرات، این طرف غربی و به ویژه آمریکایی بوده که با مطرح کردن موضوعاتی خارج از بحث گفت‌وگوهای هسته‌ای بارها مذاکرات را از محور اصلی آن دور کرده است.

وزارت خارجه ایران درباره دیدار ظریف و هاموند اعلام کرد که در این دیدار درباره مذاکرات هسته‌ای و همچنین آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه تهران و لندن گفت‌وگو شد.

به گزارش فارس، این دیدار پس از دیدار روز گذشته ظریف و کری در مونیخ برگزار شد که در آن آخرین رایزنی‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 انجام شد؛‌ رایزنی‌های که در راستای رسیدن دو طرف به توافق سیاسی صورت می‌گیرد. ایران و گروه 5+1 تا فروردین سال آینده (30 مارس) برای رسیدن به توافق سیاسی و تا 9 تیر ماه (30 ژوئن) برای حصول راهکار جامع، زمان دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین