کد خبر: ۲۸۳۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

پیروزی چلسی در شب توقف سیتی

چلسی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک برابر استون ویلا به پیروزی رسید اما منچستر سیتی در خانه برابر هال سیتی متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس 5 دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی چلسی صدرنشین جدول رده بندی توانست با نتیجه دو بر یک برابر استون ویلا به پیروزی برسد تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی استون ویلا برگزار شد شاگردان ژوزه مورینیو شروع خوبی داشتند و در دقیقه 8 توسط ادین هازارد به گل رسیدند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد. با شروع نیمه دوم این تیم استون ویلا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 گل تساوی را به ثمر رساند.

چلسی که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت در دقیقه 66 این بار توسط ایوانوویچ به گل رسید تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسد و سه امتیاز حساس دیگر به اندوخته تیم مورینیو اضافه شود. چلسی با این پیروزی 56 امتیازی شد تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس منچستر سیتی تیم دوم جدول رده بندی در خانه از هال سیتی پذیرایی کرد. در این دیدار این هال سیتی بود که ابتدا به گل رسید. بازیکنان منچستر سیتی در آستانه یک شکست خانگی تلخ قرار گرفته بودند اما در دقایق پایانی نیمه دوم سیتی گل تساوی را به ثمر رساند تا شاگردان پیگرینی یک امتیاز از این دیدار خانگی به دست آوردند. با این تساوی اختلاف سیتی با چلسی صدرنشین به 7 امتیاز افزایش یابد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس ساوتهمپتون در خانه کوئینز پارک رنجرز با یک گل به پیروزی رسید.

نتایج دیگر بازیها

لستر سیتی صفر- کریستال پالاس یک

سوانسی یک- ساندرلند یک

تاتنهام 2- آرسنال یک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین