کد خبر: ۲۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

داستان یک پدر فرزند مبتلا به سندرم داون

هنگامی که ساموئل فارست، لحظاتی پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش دریافت که کودکش مبتلا به سندرم داون است، زندگیش برای همیشه تغییر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اجتماعی: او از شنیدن این خبر بسیار شوکه شد و  پس از آنکه همسر خود را مطلع کرد، با واکنش عجیب همسرش روبرو شد که نمی خواست پسرشان را بپذیرد و از فارست می خواست تا میان  او و پسرش یکی را انتخاب کند.

به گزارش «آفتاب» به نقل از ای.بی. سی. نیوز، پس از آن ساموئل فارست که با نگاه کردن و در آغوش گرفتن لئو پسرش می فهمد که او بسیار معصوم است و چیزی از کودکان دیگر کم ندارد، کودک خود را انتخاب می کند. یک هفته پس از آن مادر این نوزاد از فارست طلاق می گیرد.

پس از این واقعه فراست می بایست به تنهایی کودک خود را بزرگ می کرد اما از پول  و ثروت کافی برخوردار نبود. به همین دلیل فارست از طریق شبکه های اجتماعی داستان خود را تعریف می کند و از مردم درخواست کمک می کند. ظرف مدت کوتاهی درخواستش مورد اجابت قرار می گیرد و با خیل مبلغ های هدیه شده روبرو می شود.

فارست به خبرنگار ای. بی. سی. نیوز می گوید: «هرگز توقع نداشتم که مردم تا این اندازه مهربان باشند. بعد از اینکه از زندگی با همسرم ناامید شدم از ارمنستان به نیوزیلند رفتم تا پسرم را در آنجا بزرگ کنم. اما مراقبت از لئو نیاز به توجه دائمی داشت و نمی‌توانستم کار کنم.»

او می‌افزاید: «به همین علت تصمیم گرفتم از مردم درخواست کمک کنم. در مدت کوتاهی بسیار بیشتر از آنچه نیاز داشتم از طرف مردم سراسر دنیا پول جمع‌آوری شد.»

فارست مبلغی را که برای یک سال خرج و مخاج خود و پسرش کافی بود را از این پول برداشت و مابقی آن را به ارمنستان فرستاد تا برای کودکانی همچون لئو کمک کننده باشد.

فارست در پایان می‌گوید: «لئو پسر فوق العاده ای است. می‌خواهم تمام سعی و تلاشم را برای پرورش او در بهترین وضعیت و شرایط بکنم. هرگز از تصمیمم پشیمان نشده و نمی‌شوم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین