کد خبر: ۲۸۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

حداکثر نرخ بلیط هواپیما در 13 مسیر پرترافیک داخلی

همچنین فروش بلیت هواپیما صرفا توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مجاز بوده و فروش بلیت مجزا تحت هر عنوانی اعم از چارتری، مخصوص تور، کمیسیون تور و . . . خلاف مقررات است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام حداکثر نرخ بلیت هواپیما در 13مسیر پرترافیک داخلی، تمام شرکت های هواپیمایی را موظف کرد نرخ های تایید شده توسط سازمان را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، براین اساس شرکت های هواپیمایی مسئول نظارت کامل بر فروش بلیت های خود بوده و کنترل لازم را بر نحوه فروش از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی اعمال کند.

براساس این گزارش مسافران نیز می توانند در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر کشور (در محل استقرار دفاتر خدمات مسافرتی یا نمایندگی های فروش) مراجعه کنند.

همچنین فروش بلیت هواپیما صرفا توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مجاز بوده و فروش بلیت مجزا تحت هر عنوانی اعم از چارتری، مخصوص تور، کمیسیون تور و . . . خلاف مقررات است.

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به مسافران هوایی اکیدا توصیه کرد از خرید بلیت از دفاتر فاقد مجوز از این سازمان خودداری کرده و موارد زیر را گزارش کنند.

ضمنا نرخ بلیت سایر مسیرها نیز که مورد تایید سازمان قرار گرفته است در سایت شرکتهای هواپیمایی مربوطه درج شده و در دسترس متقاضیان است.

براساس این گزارش حداکثر نرخ فروش بلیت هواپیما در کلاس عادی- فقط یک طرفه مسیر رفت یا برگشت تا پایان فروردین 94 در مسیر تهران- مشهد حداکثر نرخ یک میلیون و 718 هزار و 600 ریال، تهران - کیش حداکثر نرخ 2 میلیون و 242 هزار و 500 ، تهران - اهواز یک میلیون و 374 هزار و 100 ریال، تهران - شیراز حداکثر نرخ یک میلیون و 664 هزار ریال، مشهد -اهواز حداکثر نرخ 2 میلیون و 382 هزار و 300 ریال، مشهد - کیش حداکثر نرخ 2 میلیون و 683 هزار و 200 ریال، مشهد- تبریز 2 میلیون و 421 هزار و 900 ریال، تهران - قشم 2 میلیون و 421 هزار و 900 ریال، تهران - تبریز حداکثر نرخ یک میلیون و 346 هزار و 800 ریال، تهران - بندرعباس حداکثر نرخ یک میلیون و 325 هزار و 700 ریال، تهران - اصفهان حداکثر نرخ یک میلیون و 236 هزار و 300 ریال، مشهد - اصفهان حداکثر نرخ یک میلیون و 870 هزار و 700 ریال و مشهد - شیراز حداکثر نرخ 2 میلیون و 91 هزار و 700 ریال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین