کد خبر: ۲۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

توضیحات معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی ناجا درباره قتل رییس دادگستری روانسر

معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی ناجا توضیحات بیشتری را در مورد قتل رییس دادگستری روانسراستان کرمانشاه ارایه داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا؛ سرهنگ مصطفایی در ارتباط باحادثه فوق اظهار داشت: صبح امروز زمانی که رییس دادگستری شهرستان روانسر استان کرمانشاه ازمنزل به اتفاق فرزندش بیرون آمدند توسط فردی که در آن حوالی کمین کرده بود مورد تهاجم با سلاح گرم قرار گرفتند و متاسفانه در این حادثه رییس دادگستری شهرستان رودسر به قتل رسید و فرزند وی مجروح شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا گفت: این حادثه به اطلاع پلیس شهرستان مربوطه رسید و بلافاصله عوامل انتظامی در محل، حضور پیدا کردند که ضارب با مامورین درگیر شد. در این درگیری ضارب مجروح و دستگیر شد. وی پس از دستگیری برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

مصطفایی در پاسخ به این سوال که علت وانگیزه تیراندازی چه بوده، گفت: برابر تحقیقات اولیه ای که صورت گرفته ،ضارب دارای یک فقره سابقه کیفری است و ضمنا نامبرده چند پرونده حقوقی و کیفری نیز در اختلاف با سایر افراد دارد که تحت رسیدگی است. با توجه به این تحقیقات این احتمال مطرح است که تیرانداری مرتبط با مسائل کاری و پرونده های مورد بحث باشد. هرچند اظهار نظر قطعی منوط به انجام تحقیقات تکمیلی ازمتهم و سایر تحقیقات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین