کد خبر: ۲۸۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

بارش برف و باران در 9 استان/ ترافیک سنگین در جاده های شمالی

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در استان‌های اصفهان، کردستان،‌ گیلان، مازندران، مرکزی و تهران شرق نیز باران می‌بارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور کرج - چالوس، محور هراز و محور فیروزکوه ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد ‌آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، گردنه ساعین در اردبیل و همچنین در محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در استان‌های اصفهان، کردستان،‌ گیلان، مازندران، مرکزی و تهران شرق نیز باران می‌بارد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به ترافیک موجود در محورهای شمالی کشور اشاره کرد و افزود: در محور کرج - چالوس از آدران تا تونل کندوان و از پل زنگوله تا سیاه‌بیشه، از آبعلی تا امامزاده هاشم، پلور و سه راهی لاسم در محور هراز و همچنین در محدوده تونل شیرگاه در محور فیروزکوه ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانونی مسدود است؛ همچنین محور اردبیل - سرچم در استان اردبیل به دلیل چهار خط گردن مسیر مسدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین